Vă puteți abona să primiți postările prin e-mail

6/16/2012

Promotie 16-17 iunie Sânge Albastru

10 comentarii:

  1. chiar mi-ar placea sa mi-o iau,dar m-am hotarat sa-mi iau alta serie,fiindca e la reducere:)

    RăspundețiȘtergere
  2. E interesantă seria, merită cumpărată, dar eu deja am citit-o şi nu am de ce să mi-o cumpăr. Oricum reducerea nu e cine ştie ce:-?

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am citit-o si nu mai are rost:) si mi-a placut seria..

    RăspundețiȘtergere
  4. ma intreb, sunt toate volumele care au fost scrise? sau, mai apare ceva?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt toate. Mai sunt multe din ce ştiu eu, astea sunt cele care au apărut la noi.

      Ștergere
  5. Este buna promotia. Din pacate insa, eu nu ma prea dau in vant dupa seria aceasta.

    RăspundețiȘtergere
  6. super pret...am citit ce a aparut pana acum,,mi-a placut mult seria..este bine scrisa

    RăspundețiȘtergere
  7. nu am citit seria, dar nici nu se afla pe lista mea de lectuta pentru vara, poate o voi strecura

    RăspundețiȘtergere
  8. nu ma tentează..totuși bravo lor ca se gândesc sa mai facă din când în când surprize de genu :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Wow ce promotie. Din pacate nu mai am bani:(

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate