Treceți la conținutul principal

Despre finalul Serialului The Vampire Diaries

















Cu fiecare serial care se sfârșește mă simt din ce în ce mai secătuit de tinerețe, pentru că serialul de față am inceput să-l urmăresc încă de la primul sezon. Aveam de gând să public această postare exact după ce am vizualizat live episodul, dar nu am reușit să o finalizez din pricina tuturor sentimentelor pe care mi le-a transmis acest episod. Cu acest ultim episod pot confirma că ne-am întors la emoțiile primelor sezoane de aur. Micul joc oferit de Katherine și întoarcerea ei în serial ca antagonistă, pe care nu ai cum sa nu o îndrăgești și s-o urăști în același timp, l-am așteptat de foarte mult timp. Surpriza este că episodul nu a fost previzibil. Nu cred că sunt singurul care bănuia că Bonnie va muri, însă creatorii au ales altceva. Bonnie si-a regăsit încrederea și a salvat orașul împreună cu un alt personaj care a ademenit-o pe Katherine direct în bătaia flăcărilor iadului. Cred că replica ,,fight, love" a lui Enzo ne-au trezit sentimentele, iar când am văzut că bunica lui Bonnie a ajutat în defensivă împreună cu toate vrăjitoarele, era un semn clar de ce bagaj de sentimente va avea acest ultim episod. Relația Damon-Stefan ilustrata ne arată cât de mult s-a schimbat Damon. Din răzbunator a ajuns să fie chiar un frate iubitor, care alege să se sacrifice prin ținerea în frâu a lui Katherine ca mai apoi sa fie cuprinși amândoi de flăcările trimise de Bonnie, în subteran. Doar că Stefan a anticipat și a acționat mai apoi, înlăturându-l pe Damon și sacrificându-se chiar el. 

După actul lui Stefan, în lumea spirituală, acesta se reîntâlnește cu Elena care este încă în comă. Îi spune că se bucură că o revede și o roagă să-i transmită lui Caroline un mesaj, atunci când se va trezi, cândva.

















„Într-o zi, când te vei trezi, spune-i lui Caroline că am primit mesajul și că o iubesc și eu etern.”

Mesajul îl transmite atunci când Elena este trezită de Bonnie, rupând chiar ea vraja. Toți de reunesc la mormântul lui Stefan. Emoții. Elena narează prin jurnal și avem trimitere directă la primul episod. Iar emoții.
Finalul oferă o reuniune mare, undeva în ceruri. Elena la un moment dat moare și se reunește cu toți apropiații. Damon la fel și-și revede fratele. Se lasă tăcerea și-ți ștergi lacrimile dacă ai fost un fan de la începuturi. 
„The Vampire Diaries” nu a fost doar un serial supranatural, a fost un serial care a transmis foarte multe emoții și care a reușit să analizeze mai multe personaje în parte. Am fost surprins și atunci când creatorii au decis să omoare un personaj principal și chiar acel personaj, pe care însăși autoarea a vrut să-l sacrifice în finalul seriei sale de cărți, dar nu a mai avut această putere (L.J.Smith își pierduse drepturile de a scrie până la final seria cum era în viziunea ei). În întreg ansamblul ei, adaptarea pentru micul ecran a fost una reușită și mă bucur că am făcut parte din viața mea.
Adio, „Jurnalele Vampirilor”!
P.S. Dacă vă întrebați cine cântă sau ce melodie era la final, când ți-au dat lacrimile, o aveți mai jos.



Comentarii

  1. The Vampire Diaries a fost cel mai frumos si emotionant serial pe care l-am vazut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Adrian pentru că ne-ai împărtășit părerea. :)

      Ștergere
    2. Nu am inteles putin finalul Elena a uitat de tot ?de vampiri?

      Ștergere
    3. Intre evenimentele petrecute spre final si cand a reusit Bonnie s-o trezeasca pe Elena se sugereaza ca a trecut ceva vreme, iar in tot timpul acela Elena era adormita. Discutia pe care o avea cu Stefan era in purgatoriu/lumea cealalta ea nestiind ce s-a petrecut la final si de aceea i-a povestit. Sper ca la lucrul acesta te referi.

      Ștergere
  2. Niciodata nu voi uita acest serial la care am plans ,am ras si m-am speriat.Este cel mai bun serial pe care l-am vazut.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest serial si the originals cred ca sunt cele mai bune seriale care le-am putut vedea vreo data, jos pălăria... Plângi,razi... Perfect!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am vrut ca Stefan sa ramana cu Elena,nu cu fata blonda.sunt asa dezamăgită,chiar dacă sunt la sezonul 1 episodul 11,mi au spus multe fete ca Elena nu va rămâne cu Stefan..imi pare asa rau.Sunt dezamăgită,am ales sa nu l mai urmăresc.😔

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa ti placa maxim dragostea dintre Damon si Elena!!! Crede ma!

      Ștergere
    2. Și eu m-am întristat cand am auzit că Damon e cu Elena,ori cum nu-l pot suporta pe Damon!😤Mi-am dorit foarte tare ca Stefan și Elena să ramâna cu ea...Și ori cum Damon și Elena au fost 2-3ani impreună in viata reala!

      Ștergere
    3. Știu cum te simți și eu credeam la fel :). Oricum mi-a plăcut la nebunie primele 4 volume din serie, a avut un final mai bun.

      Ștergere
  5. Iubesc acest serial si Damon se potriveste cu Elena sunt facuti unul pt celalat😈😍,am plans ,ras,speriat,😇😍

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce fermecător e Damon 😍❤

    RăspundețiȘtergere
  7. Este un serial care nu o sa il uit niciodata ,atat de frumos nu te poti abtine sa nu plangi nota 100000000❤❤❤😍😍😍😍😓😓😓😓

    RăspundețiȘtergere
  8. Vreau să-i mulțumesc lui Dr.Wealthy că mi-a readus fostul iubit, ne-am despărțit mai mult de 8 luni și mi-a spus că nu va mai vrea să mă mai vadă în viața lui. Îl iubesc atât de mult, încât nu mă puteam gândi să mă întâlnesc cu vreun bărbat din nou, am fost confuz și deprimat din cauza dragostei pe care o aveam pentru el. Am făcut tot ce am putut să fac ca el să se întoarcă la mine, dar toate au intrat zadar. așa că am decis să iau legătura cu vraja, nu am crezut în turnarea vrăjii, vreau doar să încerc, poate că ar rezolva pentru mine. Am contactat Dr.Wealthy pentru ajutor, iar el mi-a spus că trebuie să arunce o vrajă de dragoste, i-am spus să o facă. după 5 zile, prietenul meu m-a sunat și a început să-mi ceară scuze că m-a părăsit și, de asemenea, mi-a spus că încă mă iubește. am fost foarte fericit și îi mulțumesc Dr.Wealthy că m-a ajutat să-mi revin fostul înapoi pe mâini. vraja lui este cea mai mare din întreaga lume, vraja de dragoste pe care a aruncat-o pe fostul meu l-a făcut să se întoarcă la mine. toate doamnele care doresc să-și întoarcă spatele, vreau să îl contactați pe Dr.Wealthy pentru întoarcerea fostului iubit și, de asemenea, fosta iubită, el poate, de asemenea, să arunce orice fel de vraja pe care doriți să o arunce pentru voi. e-mailul său de contact este wealthylovespell@gmail.com sau numărul Whatsapp +2348105150446, trebuie doar să încercați-l și va fi o soluție pentru problemele dvs.

    RăspundețiȘtergere
  9. Din ce povestea Elena la final..am înțeles că ea și Damon au trait o viață lungă și fericită împreună (și au murit împreună, sau la un onterval scurt unul dupa cealalt) ,presupun că s-au căsătorit și au avut copii (asta era ceea ce spuneau mereu că își dorec, când vorbeau despre viitorul lor împreună), dar sunt dezamăgită că nu au arătate câte o mică secvență din aceste evenimente. De la final am înțeles că deșii iadul era distrus lui Damon îi era frică că nu-și v-a găsii pacea și că nu își v-a mai revedea fratele, ceea ce nu a fost adevarat. Am înțeles că după viața lungă petrecută împreună fiecare dintre ei doi și-a gasit linistea undeva in cer (el alături de fratele lui, ea alături de familia ei), dar asta presupune că după moarte ei au fost despărțiți?
    P.S 1: La început și eu îmi doream oarecum ca Elena să rămână cu Stefan, dar nu a durat mult timp, pentru că am început să văd chimia dintre ea si Damon, mi-au plăcut mult împreună, îi ador ❤❤
    P.S 2: A citit cinea toate cărțile (am înțeles ca sunt 13 de toate)? Îmi poate spune și mie cineva, în cărți, la finalul ultimului volum, cu cine rămâne Elena? 😁

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna,

      Da. Cei doi au trait nemuritori pana le-au venit ceasul. Daca aveau mai mult timp la dispozitie sau buget cred ca puteau sa extinda finalul si sa arate ceea ce voiai si tu, dar din cauza faptului ca serialul nu mai era la fel de popular au trebuit sa incheie mai rapid totul.

      In ceea ce priveste cartile lucrurile sunt mai complicate:
      -ultimul volum din serie se termina cumva in plop, Elena ramane cu Damon, dar triunghiul amoros nu a fost incheiat, Elena fiind foarte nehotarata in ultimele carti :))).
      -dupa volumul 7 cartile nu mai sunt scriese de L.J.Smith, cu toate ca apare pe coperta numele ei, dar si-a pierdut drepturile din cauza contractelor semnate si pentru ca planul ei in carti nu coincidea cu ce se desfasura in serial, scriitoarea a fost data afara.
      A reusit printr-un proiect pe Amazon sa-si scrie inceputul unei trilogii in format kindle considerat cumva fanfiction, in care voia sa continue povestea cum planuise ea de la bun inceput, doar ca trilogia nu a fost incheiata.
      Poate intr-o buna zi o sa detaliez toate chestiile acestea intr-o postare.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

O serie de evenimente nefericite 1: Înneguratul început de Lemony Snicket Recenzie

Puteți comanda  romanul    de pe  Librăria Online Libris . Găsiți multe  c ărți de beletristică   și aveți transport gratuit acum dacă comandați de cel puțin 30 de lei, dacă nu, plătiți doar 4,99 de lei transportul. „Dacă vă plac poveștile cu final fericit, atunci poate ar fi mai bine să vă apucați de altă carte. În aceasta, nu doar că lipsește finalul fericit, dar nu există nici măcar un început fericit, iar între început și sfârșit sunt puține momente fericite.      O serie de evenimente fericite este o serie de cărți,care te surprinde de la început prin tonul și avertismentul din incipit. Înneguratul început ne introduce în lumea conturată de narator care ne prezintă de la bun început că aceast univers nu va fi unul cu un final fericit și că dacă suntem învățați cu o astfel de poveste, ar trebui să ne oprim din citit și să ne apucăm de o altă carte. Pe mine acest lucru m-a intrigat și mai mult și am riscat, asumându-mi acest avertisment.     Primul volum al seriei începe

De ce mă întrebați?

      Într-adevăr, lumea a luat-o razna și iubirea stă ascunsă printre colțurile lumii, de parcă existența ei ne-ar consuma. Putem fi de acord cu faptul că iubirea nu-i ușoară și că perioada dragostei este nedeterminată, dar dragostea nu este o știință sau vreo boală cu toate că ne putem scrie fiecare o rețetă când apar simptomele: fluturi în stomac, vise, atingeri și priviri pătrunzătoare. Reveria este benefică, dar nu visând la iubire ajungem să avem parte de ea, ci acționând.         Problema oamenilor din prezentul nostru este că nu mai acționează, oamenii nu mai speră și uneori ajung chiar să nu mai viseze. Nu condamn în totalitate această întorsătură pentru că adevărul este în fața ochilor noștri. Chiar și profa mea genială de latină mi-a dat dreptate, când am avut de făcut încă un eseu despre al 99-lea scriitor latin, care vorbea despre iubirea lui. Analizând fragmentele operei, mijloacele stilistice și sentimentele dăinuitoare, am ajuns să termin eseul mai spre seară. Citi