Treceți la conținutul principal

Precomanda o noua serie cu Vampiri doar la Leda!

Primul Volum din seria Vampirii din Morganville!

MORGANVILLE… un oraş care mi s-a părut cumva familiar. Unde am mai întâlnit aşa ceva? Un oraş în care domnea liniştea, ordinea şi disciplina. Şi curăţenia! Intr-un fel. Nu vedeai un afiş lipit pe stâlpi, nu vedeai cerşetori. Oamenii nu prea umblau pe străzi decât pentru cumpărăturile strict necesare, grăbiţi, tăcuţi şi fără să se uite la cei care treceau pe lângă ei, fie pe jos, fie cu maşina – şi mai ales când aceasta era o limuzină neagră, cu geamuri fumurii, în care era câte unul dintre EI – şi, oricum, nu după o anumită oră, când se dădea stingerea, iar lumina de pe străzi era ca şi inexistentă… Un oraş în care oamenii legii (indiferent cum se vor fi numit) vegheau destul de (inter)activ ca lumea să respecte ordinea şi disciplina şi, în mod vădit, lucrau pentru EI. Ţineau evidenţa strictă a tuturor celor din oraş - străinii erau dubioşi şi trebuiau supravegheaţi îndeaproape -, din fiecare casă, şi verificau ca să se asigure că toată lumea „se face utilă” comunităţii şi nu creează probleme. Cei care „creau probleme” dispăreau pur şi simplu. Iar despre cei dispăruţi nimeni nu mai auzea nimic, şi nici nu se mai vorbea. Puteai să pleci sau să fugi, dar „afară” trebuia să uiţi cu totul de Morganville şi chiar uitai, spre binele tău, fiindcă altfel o sfârşeai rău. Totul se desfăşura cu îngăduinţa şi conform celor stabilite de EI. Albul era alb şi negrul era negru, sau invers, în funcţie de cum hotărau EI. Dacă stăteai în banca ta, îţi luai serviciu, îţi întemeiai o familie, făceai copii şi-ţi vedeai de treburi (punându-ţi ochelari de cal) beneficiai de „protecţia” LOR. Ah, şi uitasem: un oraş în care exista un singur post de televiziune.

O atmosferă de teroare surdă, un bun cadru pentru un thriller fantastic, nu?

Norocul eroilor acestei serii - două fete şi doi băieţi cu comportament sincer, rebel, entuziast şi neprevăzător ca al oricăror tineri normali, şi ca atare catalogabili ca „potenţiali creatori de probleme” - se numeşte „Casa de sticlă”. Realitate şi simbol în acelaşi timp, aceasta îi protejează de tot ceea ce este afară. Evident, mai e şi prietenia lor… şi iubirea etc.. . Şi ce credeţi că fac aceşti patru prieteni? Dau de bucluc şi sunt puşi în ipostaza de a-i înfrunta pe EI! Moarte curată!? Sau poate nu. Citiţi cărţile şi veţi afla!


Precomanda acum ! Pret : 29.93 lei! 25 % Reducere + Transport Gratuit

Link :http://www.ledabooks.ro/casa_de_Sticla/

Comentarii

  1. aaaa......asta nu-i Oraselul Lenes, nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. cu siguranta Rachel este o scritoare minunata, acum in 2011 apare la leda si volum 3 din vampirii din morganville, abia astept :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  4. Primul volum l-am citit si eu, urmeaza sa-l iau pe ce-l de-al doilea...sunt faine cartile.

    RăspundețiȘtergere
  5. Abea astept sa apara volumul 3,primele 2 mi-au placut foate mult

    RăspundețiȘtergere
  6. OK, pana acum nu prea voiam sa imi procur seria, pentrtu ca sincer, nu am citit recenzia, insa povestea mi se pare de geniu si chiar mi-a starnit interesul.
    Claudiu, cate carti sunt in serie?

    RăspundețiȘtergere
  7. Am doar volumul 3...va trebui sa le cumpar si pe primele 2,apoi le voi citi.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce as putea spune?O ador.Am citit-o in cateva zile pe nerasuflate.De abia o dadeam jos din maini.Mirifica.O recomand tuturor.R.C a facut o treaba geniala cu aceasta prima carte a seriei.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Andreea
    la fel am facut si eu ,desi la inceput am fost putin reticent in privinta seriei , mi-era groaza sa o incep mai ales ca au aparut 7 vol. deja , dar cum am citit primul volum , cum am vrut si celelalte...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre finalul Serialului The Vampire Diaries

Cu fiecare serial care se sfârșește mă simt din ce în ce mai secătuit de tinerețe, pentru că serialul de față am inceput să-l urmăresc încă de la primul sezon. Aveam de gând să public această postare exact după ce am vizualizat live episodul, dar nu am reușit să o finalizez din pricina tuturor sentimentelor pe care mi le-a transmis acest episod. Cu acest ultim episod pot confirma că ne-am întors la emoțiile primelor sezoane de aur. Micul joc oferit de Katherine și întoarcerea ei în serial ca antagonistă, pe care nu ai cum sa nu o îndrăgești și s-o urăști în același timp, l-am așteptat de foarte mult timp. Surpriza este că episodul nu a fost previzibil. Nu cred că sunt singurul care bănuia că Bonnie va muri, însă creatorii au ales altceva. Bonnie si-a regăsit încrederea și a salvat orașul împreună cu un alt personaj care a ademenit-o pe Katherine direct în bătaia flăcărilor iadului. Cred că replica ,,fight, love" a lui Enzo ne-au trezit sentimentele, iar când am

O serie de evenimente nefericite 1: Înneguratul început de Lemony Snicket Recenzie

Puteți comanda  romanul    de pe  Librăria Online Libris . Găsiți multe  c ărți de beletristică   și aveți transport gratuit acum dacă comandați de cel puțin 30 de lei, dacă nu, plătiți doar 4,99 de lei transportul. „Dacă vă plac poveștile cu final fericit, atunci poate ar fi mai bine să vă apucați de altă carte. În aceasta, nu doar că lipsește finalul fericit, dar nu există nici măcar un început fericit, iar între început și sfârșit sunt puține momente fericite.      O serie de evenimente fericite este o serie de cărți,care te surprinde de la început prin tonul și avertismentul din incipit. Înneguratul început ne introduce în lumea conturată de narator care ne prezintă de la bun început că aceast univers nu va fi unul cu un final fericit și că dacă suntem învățați cu o astfel de poveste, ar trebui să ne oprim din citit și să ne apucăm de o altă carte. Pe mine acest lucru m-a intrigat și mai mult și am riscat, asumându-mi acest avertisment.     Primul volum al seriei începe

De ce mă întrebați?

      Într-adevăr, lumea a luat-o razna și iubirea stă ascunsă printre colțurile lumii, de parcă existența ei ne-ar consuma. Putem fi de acord cu faptul că iubirea nu-i ușoară și că perioada dragostei este nedeterminată, dar dragostea nu este o știință sau vreo boală cu toate că ne putem scrie fiecare o rețetă când apar simptomele: fluturi în stomac, vise, atingeri și priviri pătrunzătoare. Reveria este benefică, dar nu visând la iubire ajungem să avem parte de ea, ci acționând.         Problema oamenilor din prezentul nostru este că nu mai acționează, oamenii nu mai speră și uneori ajung chiar să nu mai viseze. Nu condamn în totalitate această întorsătură pentru că adevărul este în fața ochilor noștri. Chiar și profa mea genială de latină mi-a dat dreptate, când am avut de făcut încă un eseu despre al 99-lea scriitor latin, care vorbea despre iubirea lui. Analizând fragmentele operei, mijloacele stilistice și sentimentele dăinuitoare, am ajuns să termin eseul mai spre seară. Citi