Vă puteți abona să primiți postările prin e-mail

6/10/2012

"Epic" Moments #12

11 comentarii:

  1. ce imagini :X:X
    in vara ma apuc si eu de serial:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cât am putut să mă oftic la cest ultim episod, eram ceva gen: "De ce ea?" Adică era un personaj aşa de fain şi toate alea şi chiar mi-a părut rău de ea, a fost o decizie proastă, nu ştiu de ce s-a întâmplat aşa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din cate stiu, actrita n-a mai dorit sa joace.

      Ștergere
    2. Da așa este, actrița nu a mai vrut.

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    4. Ce urât. :-s puteau măcar să o înlocuiască, să aducă altă actriţă în locul ei, mi se părea o decizie mai bună. :-? Nu ar fi prima oară când se practică o înlocuire a unui actor. .-?

      Ștergere
  3. am ceva prieteni care se uita la serial, din pacate eu nu ma pot lauda cu asta

    RăspundețiȘtergere
  4. eu abia sunt la sezonul 6..dar ce se întâmpla?cine nu mai vrea sa joace?

    RăspundețiȘtergere
  5. imi plac ,,momentele " tale.....vad a esti fan ,,anatomia....."

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar mi-a parut rau de ei:( Mai avem mult pana la urmatorul sezon:(

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate