Treceți la conținutul principal

CELE MAI AȘTEPTATE THRILLERE din 2021



    În 2021 voi încerca să citesc mai multe romane polițiste, thrillere, suspans pentru că în 2020 nu am reușit să citesc câte romane mi-aș fi dorit din acest gen, iar multe dintre aparițiile din acest nou an sunt atât de faine încât sper să fie traduse toate romanele listate sau măcar pe viitor. Sunt conștient că pe parcursul anului 2021 voi mai adăuga și alte titluri pe listă, dar deocamdată acestea sunt primele romane pe care vreau să le citesc anul acesta.

Romanul My Heart is a Chainsaw de Stephen Graham Jones a fost adăugat inițial pe lista mea pentru că a fost prezentat pe canalul de booktube BooksandLala, dar și pentru că scriitorul a scris un alt roman întunecat lăudat pe youtube de mulți și anume „The Only Good Indians”. Coperta e incredibilă, iar împreună cu prezentarea romanului îmi creează imaginea plotului seriei The Texas Chainsaw Massacre. Pe scurt, Jade se simte ca un personaj dintr-un film horror atunci când în orașul natal dispar turiști, iar micul lor paradis este amenințat de turiști care distrug comunitatea.
Romanul apare pe 31 August 2021.

Romanul Such a Quiet Place de Megan Miranda a fost adăugat pe listă pentru că mi-a plăcut stilul scriitoarei în „Ultimul Oaspete” (care a apărut la Leda Edge, Corint) și sper că editura va lansa și alte romane semnate Megan Miranda în continuare. Romanul de față prezintă degradarea unui cartier idilic atunci când comunitatea este zbuciumată de o crimă dublă.
Romanul apare pe 13 Iulie 2021.

When No One is Watching de Alyssa Cole a fost adăugat pe listă pentru că îmi place vibe-ul începând de la copertă, până la locul unde este plasată acțiunea. Îmi aduce aminte de „Femeia de la fereastră”, care mi-a plăcut. Cartea a fost lansată în 2020, poate-poate se traduce și la noi în 2021.

Survive the Night de Riley Sager este încă un roman anticipat de public, pentru că scriitorul este cunoscut pentru romanele mystery/thrille asociate cu anumite scenarii cunoscute din filmele horror. Romanul de față îmi aduce aminte de Friday the 13th și mi-aș dori să citesc măcar încă un roman de Riley Sager, pe lângă Survive the Night.

The Maidens de Alex Michaelides vreau neapărat să-l citesc pentru că mi-a plăcut mult „Pacienta tăcută”. Romanul urmează să apară și la noi, anul acesta, la Editura Litera.

Every Vow You Break you break este un alt roman adăugat pentru că l-a prezentat Kayla de la booksandlala pe canalul ei de youtube. Imaginea și descrierea îmi aduce aminte de miniseria TV horror/mystery, Harper's Island. Cred că va fi un thriller savuros! Pe scurt: luna de miere a unei mirese se transformă într-un coșmar atunci când bărbatul cu care s-a culcat cu o seară înainte își face simțită prezența.



Good Girl, Bad Blood și As Good As Dead de sunt volumele 2 și 3 din seria Crima perfectă: Instrucțiuni pentru fete cuminți de Holly Jackson. Volumul 2 urmează să apară în curând și la noi, iar cei de la Leda Edge cred că vor traduce spre finalul anului și volumul 3, care apare în UK pe 5 August 2021. Romanele nu mai au nevoie de descriere, doar vreau să fiu alături de Pip și să schițez cazul, să-l rezolvăm împreună.

That Weekend de Kara Thomas a fost adăugat pe listă pentru că mi-a plăcut mult thrillerul scriitoarei, Majoretele (apărut la Leda Edge, Corint). Pe scurt: Trei prieteni. O casă lângă lac. O drumeție secretă. Trei au urcat pe munte și doar o singură persoană s-a întors.
Cartea apare pe 22 iunie 2021.

The Project de Courtney Summers a fost adăugată pe listă pentru că mi-a plăcut Sadie (apărut la Leda Edge), iar cu toate că romanul nu e ca toate celelalte listate aici, tot îl pot încadra în secțiunea de mister și totodată mi-am dorit să citesc un roman care are plasată acțiunea într-un cult. Sper să apară și la noi cât mai curând.
Cartea apare pe 2 februarie 2021.

The Girls I've Been de Tess Sharpe a fost adăugat recent pe listă pentru că cei de la Leda Edge au dezvăluit că urmează să apară și la noi. Sincer I'm sold de când am văzut titlul și coperta.

How to Kill Your Best Friend de Lexie Elliot a fost adăugat pe listă pentru că m-a intrigat titlul, iar premisa mi se pare foarte faină: o tipă crede că prietena ei cea mai bună este o criminală și nu se simte în siguranță chiar și când aceasta este considerată chiar și moartă.




 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Despre finalul Serialului The Vampire Diaries

Cu fiecare serial care se sfârșește mă simt din ce în ce mai secătuit de tinerețe, pentru că serialul de față am inceput să-l urmăresc încă de la primul sezon. Aveam de gând să public această postare exact după ce am vizualizat live episodul, dar nu am reușit să o finalizez din pricina tuturor sentimentelor pe care mi le-a transmis acest episod. Cu acest ultim episod pot confirma că ne-am întors la emoțiile primelor sezoane de aur. Micul joc oferit de Katherine și întoarcerea ei în serial ca antagonistă, pe care nu ai cum sa nu o îndrăgești și s-o urăști în același timp, l-am așteptat de foarte mult timp. Surpriza este că episodul nu a fost previzibil. Nu cred că sunt singurul care bănuia că Bonnie va muri, însă creatorii au ales altceva. Bonnie si-a regăsit încrederea și a salvat orașul împreună cu un alt personaj care a ademenit-o pe Katherine direct în bătaia flăcărilor iadului. Cred că replica ,,fight, love" a lui Enzo ne-au trezit sentimentele, iar când am

O serie de evenimente nefericite 1: Înneguratul început de Lemony Snicket Recenzie

Puteți comanda  romanul    de pe  Librăria Online Libris . Găsiți multe  c ărți de beletristică   și aveți transport gratuit acum dacă comandați de cel puțin 30 de lei, dacă nu, plătiți doar 4,99 de lei transportul. „Dacă vă plac poveștile cu final fericit, atunci poate ar fi mai bine să vă apucați de altă carte. În aceasta, nu doar că lipsește finalul fericit, dar nu există nici măcar un început fericit, iar între început și sfârșit sunt puține momente fericite.      O serie de evenimente fericite este o serie de cărți,care te surprinde de la început prin tonul și avertismentul din incipit. Înneguratul început ne introduce în lumea conturată de narator care ne prezintă de la bun început că aceast univers nu va fi unul cu un final fericit și că dacă suntem învățați cu o astfel de poveste, ar trebui să ne oprim din citit și să ne apucăm de o altă carte. Pe mine acest lucru m-a intrigat și mai mult și am riscat, asumându-mi acest avertisment.     Primul volum al seriei începe

De ce mă întrebați?

      Într-adevăr, lumea a luat-o razna și iubirea stă ascunsă printre colțurile lumii, de parcă existența ei ne-ar consuma. Putem fi de acord cu faptul că iubirea nu-i ușoară și că perioada dragostei este nedeterminată, dar dragostea nu este o știință sau vreo boală cu toate că ne putem scrie fiecare o rețetă când apar simptomele: fluturi în stomac, vise, atingeri și priviri pătrunzătoare. Reveria este benefică, dar nu visând la iubire ajungem să avem parte de ea, ci acționând.         Problema oamenilor din prezentul nostru este că nu mai acționează, oamenii nu mai speră și uneori ajung chiar să nu mai viseze. Nu condamn în totalitate această întorsătură pentru că adevărul este în fața ochilor noștri. Chiar și profa mea genială de latină mi-a dat dreptate, când am avut de făcut încă un eseu despre al 99-lea scriitor latin, care vorbea despre iubirea lui. Analizând fragmentele operei, mijloacele stilistice și sentimentele dăinuitoare, am ajuns să termin eseul mai spre seară. Citi