Lola si baiatul de treaba din vecini de Stephenie Perkins -Editura Epica

Dacă v-a plăcut Anna și sărutul franțuzesc, atunci veți citi cu plăcere noua carte a autoarei Stephenie Perkins.
Cu cât mai scumpă costumaţia — mai strălucitoare, mai absurdă, mai neobişnuită — cu atât mai bine. Dar chiar dacă stilul Lolei este scandalos, ea e o fiică ascultătoare şi-o prietenă cu planuri mari de viitor. Totul e aproape perfect (inclusiv iubitul ei rocker sexy), până în clipa în care spaima vieţii ei devine realitate: gemenii Bell, Calliope şi Cricket, se întorc în cartier. Când Cricket — inventator talentat — păşeşte din umbra surorii lui gemene şi revine în viaţa Lolei, ea trebuie în sfârşit să facă pace cu sentimentele-i de o viaţă pentru vecinul de alături.

„O să vă îndrăgostiți de Lola și băiatul de treabă din vecini. O să vă îndrăgostiți nebunește! Fiecare pagină e scânteietoare!”— SARAH MLYNOWVSKI,
autoarea cărții Zece lucruri pe care le-am făcut (și probabil n-ar fi trebuit)

Stephanie Perkins a lucrat întotdeauna cu cărţile — mai întâi ca librar, apoi ca bibliotecară, și acum ca romancieră. Într-o recenzie recentă, Kirkus Reviews îi lăuda romanul de debut, Anna şi sărutul franţuzesc, declarând: „Dialog spumos, personaje inedite şi o mulţime de interacţiuni incitante… Fanii lui Sarah Dessen vor saluta încântaţi o altă autoare care combină cu eleganţă dragostea şi realismul.” Stephanie locuieşte cu soţul ei, în munţii din Carolina de Nord, Statele Unite.

Comentarii

  1. Trebuie sa-mi iau cartea asta, neaparat. Anna si sarutul frantuzesc mi-a placut mult de tot si cred ca si aceasta carte o sa-mi placa la fel de mult :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit "Anna si sarutul frantuzesc" anul trecut si sper surpinderea mea mi-a placut. Sincer, nu cred ca o sa-mi cumpar cartea, cel putin descrierea nu m-a convins.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu