Treceți la conținutul principal

Film: Iubitul meu e un zombie (Warm bodies) Recenzie

Fac parte dintr-o campanie, care vă poate salva viaţa dacă apocalipsa zombie se va produce!

Lumea din filmul acesta este una apocaliptică, în care oamenii sunt ameninţaţi de cadavrele vii, în căutare de hrană proaspătă. R un zombi, bântuie un aeroport, cu mulţi alţii de felul lui, gândindu-se la cum era viaţa lui înainte să fie un mâncător de creiere. Comunicarea cu prietenului M, nu o putem numi întocmai aşa pentru că se rezumă doar la mormăieli, fiindu-le greu să vorbească. Creierul victimelor îl hrănea şi sufleteşte pe R, pentru că îi oferea amintirile victimei şi astfel parcă trăia încă o dată. În căutarea hranei o întâlneşte pe Julie, doar că instinctul lui nu este s-o mănânce, ci s-o protejeze. O ia cu el înapoi la o aeroport şi o adăposteşte într-un avion. La început era bulversată, speriată, dar după a înţeles R este diferit. Julie era fiica, unui om important care lupta împotriva creaturilor şi n-ar fi crezut niciodată aşa ceva, un zombi care se poate schimba...
R înţelege că nu o poate ţine lângă el mult timp şi o eliberează, doar că osoşii sunt pe urmele ei şi se apropie de oraş. Osoşii erau zombii mai agresivi, care reprezenta un pericol mult mai mare. R nu-i poate lăsa s-o vâneze pe Juliet.


Nu mă aşteptam să-mi placă aşa de mult acest film! Este un film romantic, dar în acelaşi timp o comedie cu momente întunecate, horror. Povestea Romeo şi Julieta, doar că în timpul unei apocalipse zombie. Am râs isteric la unele scene din film, una chiar mi-a amintit de tragedia lui Shakespeare. Ceea ce m-a surprins a fost faptul că s-a pus accent pe conceptul de zombie şi nu a fost doar o chestie de marketing. Relaţia celor doi a fost cât de cât reală şi nu ieftină, lipsită de gust, a fost chiar în regulă. Ce e mai tare într-o relaţie? Unul din ei să fie un mort, căruia i se oferă o şansă. Da, duceţi-vă la cinema şi vizionaţi-l! Merită din mai multe puncte de vedere. Filmul este bazat pe o carte, Warm bodies, scrisă de Isaac Marion şi aş vrea s-o citesc. Dacă vă interesează daţi un search pe google şi aşa veţi dobândi primul pas spre o posibilă supravieţuire a dumneavoastră şi a celor dragi, dacă vă prinde o apocalipsă de genu'.

@Carti Alese

Comentarii

  1. interesant subiect! iar R, ca zombie, nu arat rau deloc..

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ma asteptam sa ma captive o carte cu zombie. Stiti cumva unde o pot gasi si la ce pret?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe libris.ro este la 50 de lei http://www.libris.ro/general/warm-bodies-9780099583820--c8144--p620866.html

      Dar daca doriti mai ieftină şi deţineţi un card, o găsiţi începând de la 7 euro, pentru ca sunt mai multe editii, gen cele de film IAR TRANSPORTUL pe site-ul respectiv este gratuit oriunde in lume :D.

      http://www.bookdepository.com/search?searchTerm=warm+bodies&search=Find+book

      Ștergere
  3. Ce coperta taree!!!Deci o ador:x:XI love it so much!:X:x

    RăspundețiȘtergere
  4. mi-a placut foarte mult acest film:D pot sa spun ca e unul dintre treferatele mele:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Am fost surprinsa sa vad ca se aseamana cu carte destul de mult , insa adaptarea cinematografica a avut si umor, ceea ce a adaugat un plus.
    Nicholas Holt a fost simpatic foc si a jucat bine, iar Teresa Palmer m-a surprins placut. Cei doi au format o pereche destul de reusita, iar revenirea la normal a lui R a fost redata ok, dar... nu a fost un film chiar exceptional.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am apucat sa aud despre carte decat atunci cand am auzit despre film. Totusi nu prea stiu daca l-as viziona, nu prea pot spune ca ma dau in vand dupa ideea unei idile intre un zombie si o tipa in viata :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre finalul Serialului The Vampire Diaries

Cu fiecare serial care se sfârșește mă simt din ce în ce mai secătuit de tinerețe, pentru că serialul de față am inceput să-l urmăresc încă de la primul sezon. Aveam de gând să public această postare exact după ce am vizualizat live episodul, dar nu am reușit să o finalizez din pricina tuturor sentimentelor pe care mi le-a transmis acest episod. Cu acest ultim episod pot confirma că ne-am întors la emoțiile primelor sezoane de aur. Micul joc oferit de Katherine și întoarcerea ei în serial ca antagonistă, pe care nu ai cum sa nu o îndrăgești și s-o urăști în același timp, l-am așteptat de foarte mult timp. Surpriza este că episodul nu a fost previzibil. Nu cred că sunt singurul care bănuia că Bonnie va muri, însă creatorii au ales altceva. Bonnie si-a regăsit încrederea și a salvat orașul împreună cu un alt personaj care a ademenit-o pe Katherine direct în bătaia flăcărilor iadului. Cred că replica ,,fight, love" a lui Enzo ne-au trezit sentimentele, iar când am

O serie de evenimente nefericite 1: Înneguratul început de Lemony Snicket Recenzie

Puteți comanda  romanul    de pe  Librăria Online Libris . Găsiți multe  c ărți de beletristică   și aveți transport gratuit acum dacă comandați de cel puțin 30 de lei, dacă nu, plătiți doar 4,99 de lei transportul. „Dacă vă plac poveștile cu final fericit, atunci poate ar fi mai bine să vă apucați de altă carte. În aceasta, nu doar că lipsește finalul fericit, dar nu există nici măcar un început fericit, iar între început și sfârșit sunt puține momente fericite.      O serie de evenimente fericite este o serie de cărți,care te surprinde de la început prin tonul și avertismentul din incipit. Înneguratul început ne introduce în lumea conturată de narator care ne prezintă de la bun început că aceast univers nu va fi unul cu un final fericit și că dacă suntem învățați cu o astfel de poveste, ar trebui să ne oprim din citit și să ne apucăm de o altă carte. Pe mine acest lucru m-a intrigat și mai mult și am riscat, asumându-mi acest avertisment.     Primul volum al seriei începe

De ce mă întrebați?

      Într-adevăr, lumea a luat-o razna și iubirea stă ascunsă printre colțurile lumii, de parcă existența ei ne-ar consuma. Putem fi de acord cu faptul că iubirea nu-i ușoară și că perioada dragostei este nedeterminată, dar dragostea nu este o știință sau vreo boală cu toate că ne putem scrie fiecare o rețetă când apar simptomele: fluturi în stomac, vise, atingeri și priviri pătrunzătoare. Reveria este benefică, dar nu visând la iubire ajungem să avem parte de ea, ci acționând.         Problema oamenilor din prezentul nostru este că nu mai acționează, oamenii nu mai speră și uneori ajung chiar să nu mai viseze. Nu condamn în totalitate această întorsătură pentru că adevărul este în fața ochilor noștri. Chiar și profa mea genială de latină mi-a dat dreptate, când am avut de făcut încă un eseu despre al 99-lea scriitor latin, care vorbea despre iubirea lui. Analizând fragmentele operei, mijloacele stilistice și sentimentele dăinuitoare, am ajuns să termin eseul mai spre seară. Citi