In my dreams de Cameo Renae -Recenzie

Elizabeth Hayes are un dar, care este în același timp și un desen. Visele ei nu sunt normale, sunt premoniții, detaliate. De data aceasta visează despre iubitul ei Michael, care trebuia să vină în orice moment, să o ia cu mașina. Michael moare într-un accident, mașina fiind înghițită de apă. El comunică prin vise cu Liz și aceasta vede ce s-a întâmplat cu adevărat. Iubitul ei fost ucis, iar Elizabeth trebuie să facă dreptate, până nu o altă persoană apropiată sfârșește la fel. Trebuie să suporte noul ei mod de viață, alături de o fantomă, care înainte era persoana ei cea mai apropiată. Aventura pornită pe cont propriu, o aduce într-o situație critică fiind răpită și sechestrată de criminal...

"And no matter what tomorrow brings,
I'll see you in my dreams."

Nu mă așteptam ca această carte să fie atât de diferită și să spun că mi-a plăcut mult. Chiar dacă seamănă cu serialul Mesaje de dincolo, merită s-o citiți.  Am citit-o repede și am apreciat mai multe lucruri. Chiar dacă In my dreams are o întorsătură paranormala, antagonistul nu a fost vreo forță întunecată, cum găsim în majoritatea cărților din ziua de azi, același clișeu apreciat de multă lume. O situație tristă într-adevăr, visele au fost descrise frumos și cu o sensibilitate aparte. Chiar dacă știm că Michael nu mai este viu și este doar un spirit, dragostea nu moare. Finalul a fost bun, nimic ieșit din comun, ca să spunem că trebuie neapărat o continuare, știm că Liz este specială și niciodată nu o să fie singură. Mulțumesc Cameo Renae, pentru că mi-ai trimis această carte tocmai din Alaska (: .

Nota: 8.5/10
Titlu: In my dreams
Autor: Cameo Renae