Vă puteți abona să primiți postările prin e-mail

7/27/2012

Concurs Eve 2 : Sacrificiul de Anna Carey + o surpriză

Pentru a participa la concurs trebuie să lăsați un comentariu cu numele vostru complet și să fiți activi pe blog în această perioadă 27 iulie-14 August. Să lăsați comentarii postărilor din lunile iulie-august, iar comentariile recenziilor au valoare mare de punctaj.
Cine are cele mai multe puncte câștigă Eve 2 de Anna Carey de la Editura Leda și o carte din Seria Gossip Girl de la Nemira.


@Carti Alese

27 de comentarii:

  1. particip si eu Papadopol Alexandra Elena

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă participi, te rog să comentezi folosind un username/nume ceva ca sa nu fie anonim.

      Ștergere
  2. Particip si eu. :)
    Tuvene Andreea
    Ce volum din seria Gossip Girl?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ok. Mersi. Dar, am o singura nelamurire. Nu avem voie sa lasam comentarii unul dupa altul nu? Asa ar putea lasa multi doar pentru puncte si nu ar fi corect fata de ceilalti.

      Ștergere
    2. Comentariile trebuie sa fie stabile, corecte. Nu doar o propozitie simpla si gata trebuie sa fie impartita in doua ca sa puteti posta doua comentarii.
      Nu conteaza cand postezi comentariile, doar sa fie cum am spus mai sus. :)

      Ștergere
    3. Aa. Am vazut ca sunt care zic de exemplu :
      primu comentariu: Frumoasa recenzie..
      A doilea: Vreau si eu cartea ...

      Ștergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Particip si eu Oprea Gabriela Izabela

    RăspundețiȘtergere
  5. Care este numarul maxim de comapentarii pentru o postare?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este un numar stabilit. Dar poti posta mai mult de un comentariu la postare doar dacă este nevoie, nu ca sa faci cat mai multe puncte. Calitatea lor, corectitudinea. :)

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Claudiu am vrut sa te intreb... Eu am mai comentat inainte de concurs la unele postari din iulie. Se iau si acelea in considerare? :D

      Ștergere
    3. Daca sunt din luna iulie, da ! :)

      Ștergere
  7. Particip si eu:)
    Ciuchina Casandra

    RăspundețiȘtergere
  8. Chiar daca as fi participat nu mi-ar fi placut sa am Eve 2 pentru ca Eve 1 nu a fost deloc pe placul meu:-??

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate