Vă puteți abona să primiți postările prin e-mail

12/14/2011

Chiparosul trist de Agatha Christie



Tânăra şi frumoasa Elinor Carlisle stă în faţa curţii de judecată şi acceptă cu seninătate acuzaţia că a ucis-o pe rivala ei în dragoste, Mary Gerrard. Probele sunt greu de contestat: numai ea avea motivul, ocazia şi mijloacele să administreze otrava fatală. Totuşi, în mijlocul audienţei ostile, un om crede încă faptul că Elinor este nevinovată până când i se dovedeşte vinovăţia; Hercule Poirot este singurul obstacol între Elinor şi spânzurătoare...

APARIŢIE: 12.12. 2011

 @Carti Alese

12 comentarii:

  1. Imi place mult coperta :x
    Bineinteles, m-am obisnuit deja ca Agatha Christie sa aiba numai carti bune :)

    RăspundețiȘtergere
  2. copertile cartilor scrise de Agatha Christie mereu sunt simple, dar frumoase...eu am citit doar vreo 3 carti scrise de ea si mi-au placut:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place descrierea..de fapt imi place cam tot ce scrie Agatha

    RăspundețiȘtergere
  4. este superba...una dintre ultimele carti scrise de AC.

    RăspundețiȘtergere
  5. Deci trebuie sa apara. Carte noua in colectia mea:X

    RăspundețiȘtergere
  6. sincer nu am apucat sa citesc nimic scris de aceasta scriitoare, dar am auzit ca toate cartiile ei sunt interesante...

    RăspundețiȘtergere
  7. ioana alexandra9 martie 2012, 15:19

    n-am citit decat o carte de aceasta scriitoare. si mi-a placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am mai citit din clasa a 9-a,dar imi amintesc acel sentiment straniu de fascinatie si curiozitate,suspans.

      Ștergere
  8. interesanta coperta si povestea e la fel de interesanta ca orice alta care scrisa de Aghata.Cred ca e singura autoare pentru care filmele transmit exact cat o fac cartile.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate