Treceți la conținutul principal

Film: The Strangers Recenzie

 Încuie uşile. 
Să presupunem că eşti în siguranţă.

Kristen şi James, un cuplu, se întorc de la o nuntă, la casa familiei lui James, aflată în mijlocul pustietăţii.Lumânări, petale de trandafir, putea fi o seară minunată dar era 4 dimineaţa şi se auzea cum bătea cineva la uşă. Era o femeie, care o căuta pe Tamara...
"Aţi greşit uşa..."  Dar oare...? 
După ce James pleacă iar Kristen rămâne singură în casă, aceeaşi femeie se întoarce fiind mai insistentă şi după cum vedeţi în poster,Kristen nu-i singură în casă...
Până să ajungă James, Kristen e terorizată, o persoană mascată încearcă să intre cu forţa în casă. Când ajunge James acasă deabia atunci începe adevăratul coşmar...
Aceştia sunt vânaţi la propriu, "Necunoscuţii" este o dovada a evenimentelor oribile, conform F.B.I-ului în America au loc 1,4 milioane de crime violente anual. 
Actorii au fost credibili, pe tot parcurusul filmului este un joc de supravieţuire în care suspansul "te mănâncă". Atacatorii mi-au dat fiori, mai ales modul prin care îşi făceau simţită prezenţa iar maştile lor ciudate mă îngrozeau.
Vizionaţi filmul pentru mai multe detalii şi să aflaţi dacă cei doi o să supravieţuiască.
@Carti Alese

Comentarii

  1. Wow.Prevad ca o sa tip,cand o sa-l vad:))Foarte interesant si chiar imi place recenzia ta.Deja din poster mi-am dat seama de multe lucruri..Este putin cam de groaza pentru mine,insa o sa incerc sa ma uit cu cineva:))

    RăspundețiȘtergere
  2. trailerul chiar m-a speriat, deci e de bine:))
    un film exact pe gustul meu:D
    si mai joaca si Liv, una din actritele mele preferate

    RăspundețiȘtergere
  3. In vecii vecilor nu mi-as lua o casa in mijlocul pustietatii. De ce ar face cineva asta? :| Daca vad filmul asta ..ma uit intai la sfarsit :)) sa stiu la ce sa ma astept

    RăspundețiȘtergere
  4. Oo da:X trebuie neaparat sa il vad ..urgent<3

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-a placut trailerul. O sa incerc sa vad si filmul.

    RăspundețiȘtergere
  6. l-am vazut si mi-a placut mult.va spun , merita vizionat!

    RăspundețiȘtergere
  7. trailerul mi-a parut interesant ... cred ca am sa ma uit la film

    RăspundețiȘtergere
  8. oare cand oi avea si eu mai mult tipm liber, sa ma uit la toate filmele pe care la vreau??

    RăspundețiȘtergere
  9. @ioana alexandra
    nici eu nu am suficient timp pentru a face tot ce mi-as dori,dar lasa ca vine ea...vacanta!

    RăspundețiȘtergere
  10. super trailer!dupa sesiune citesc si vizionez tot ce prind!sa speram ca trec cu bine de ea.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre finalul Serialului The Vampire Diaries

Cu fiecare serial care se sfârșește mă simt din ce în ce mai secătuit de tinerețe, pentru că serialul de față am inceput să-l urmăresc încă de la primul sezon. Aveam de gând să public această postare exact după ce am vizualizat live episodul, dar nu am reușit să o finalizez din pricina tuturor sentimentelor pe care mi le-a transmis acest episod. Cu acest ultim episod pot confirma că ne-am întors la emoțiile primelor sezoane de aur. Micul joc oferit de Katherine și întoarcerea ei în serial ca antagonistă, pe care nu ai cum sa nu o îndrăgești și s-o urăști în același timp, l-am așteptat de foarte mult timp. Surpriza este că episodul nu a fost previzibil. Nu cred că sunt singurul care bănuia că Bonnie va muri, însă creatorii au ales altceva. Bonnie si-a regăsit încrederea și a salvat orașul împreună cu un alt personaj care a ademenit-o pe Katherine direct în bătaia flăcărilor iadului. Cred că replica ,,fight, love" a lui Enzo ne-au trezit sentimentele, iar când am

O serie de evenimente nefericite 1: Înneguratul început de Lemony Snicket Recenzie

Puteți comanda  romanul    de pe  Librăria Online Libris . Găsiți multe  c ărți de beletristică   și aveți transport gratuit acum dacă comandați de cel puțin 30 de lei, dacă nu, plătiți doar 4,99 de lei transportul. „Dacă vă plac poveștile cu final fericit, atunci poate ar fi mai bine să vă apucați de altă carte. În aceasta, nu doar că lipsește finalul fericit, dar nu există nici măcar un început fericit, iar între început și sfârșit sunt puține momente fericite.      O serie de evenimente fericite este o serie de cărți,care te surprinde de la început prin tonul și avertismentul din incipit. Înneguratul început ne introduce în lumea conturată de narator care ne prezintă de la bun început că aceast univers nu va fi unul cu un final fericit și că dacă suntem învățați cu o astfel de poveste, ar trebui să ne oprim din citit și să ne apucăm de o altă carte. Pe mine acest lucru m-a intrigat și mai mult și am riscat, asumându-mi acest avertisment.     Primul volum al seriei începe

De ce mă întrebați?

      Într-adevăr, lumea a luat-o razna și iubirea stă ascunsă printre colțurile lumii, de parcă existența ei ne-ar consuma. Putem fi de acord cu faptul că iubirea nu-i ușoară și că perioada dragostei este nedeterminată, dar dragostea nu este o știință sau vreo boală cu toate că ne putem scrie fiecare o rețetă când apar simptomele: fluturi în stomac, vise, atingeri și priviri pătrunzătoare. Reveria este benefică, dar nu visând la iubire ajungem să avem parte de ea, ci acționând.         Problema oamenilor din prezentul nostru este că nu mai acționează, oamenii nu mai speră și uneori ajung chiar să nu mai viseze. Nu condamn în totalitate această întorsătură pentru că adevărul este în fața ochilor noștri. Chiar și profa mea genială de latină mi-a dat dreptate, când am avut de făcut încă un eseu despre al 99-lea scriitor latin, care vorbea despre iubirea lui. Analizând fragmentele operei, mijloacele stilistice și sentimentele dăinuitoare, am ajuns să termin eseul mai spre seară. Citi