Vă puteți abona să primiți postările prin e-mail

11/02/2011

Concurs Jurnalele Vampirilor 7


 Pentru a câştiga o carte trebuie să lăsaţi un comentariu la această postare cu numele vostru complet şi raspunsul la intrebarea: "Care este personajul tau preferat din seria Jurnalele Vampirilor?".
Castigatorul va fi ales prin tragere la sorti !
PERIOADA CONCURS: 2 Noiembrie- 16 Noiembrie 2011




@Carti Alese

68 de comentarii:

  1. Cirjan Andreea
    Din aceasta serie am doua personaje preferate: Bonnie si Damon. Nu pot alege doar unul. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Cirstian Alexandra

    Personajele mele prederate sunt Bonnie, Meredith si Damon. Daca ar fi sa aleg unul singur, cred ca ar fi Bonnie :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne, cate jurnale au baietii astia? ma refer la volume.....

    RăspundețiȘtergere
  4. Scutaru Georgiana Cristina
    Damon..:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nume:Haiduc Oana
    Personaj preferat:Damon

    RăspundețiȘtergere
  6. mda....si mie tot Damon imi place, mi se pare un personaj mai complex decat Stefan, nu mi se pare deloc potrivit in noul rol de vampir fara sentimente.....

    RăspundețiȘtergere
  7. Anisie Roxana Andreea
    Personajul meu preferat este Damon.

    RăspundețiȘtergere
  8. Diaconu Andra
    personaujul meu preferat este damon, pur si simplu ador imaginea lui de bad boy

    RăspundețiȘtergere
  9. Antone Ioana Alexandra
    raspuns: Damon, fara discutie!:D

    RăspundețiȘtergere
  10. Moldovan Razvan
    Personajul meu preferat este Damon.

    RăspundețiȘtergere
  11. Motora Larisa
    Personaj preferat: Damon

    RăspundețiȘtergere
  12. stefan este personajul meu preferat
    nume: nedelcu mirela

    RăspundețiȘtergere
  13. Aron Irina
    Meredith sau Damon...sau amandoi. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Balaban Ramona-Alexandra
    Personajul meu favorit este Damon, pentru ca e cel mai loial,
    si pentru ca iubirea lui fata de Elena nu are limite...

    RăspundețiȘtergere
  15. Buzaianu Oana Stefania
    Personajul meu preferat este Bonnie.

    RăspundețiȘtergere
  16. Costea Elena
    Personajul meu preferat este Shinichi.

    `miku

    RăspundețiȘtergere
  17. Harja Maria Cristina

    L-as alege pe Damon, pentru ca il ador in serial, dar in carti nu ma atrage deloc, deci raman la Meredith.

    RăspundețiȘtergere
  18. Solnitaru Denisa Alexandra

    Personajul preferat..Damon clar!

    RăspundețiȘtergere
  19. Mocanu Ramona
    Personajul preferat: Stefan

    RăspundețiȘtergere
  20. Oana Madalina Ilade
    Personaje preferate: Damon si Meredith.

    RăspundețiȘtergere
  21. Badarau Adina
    Personajul meu preferat este Bonnie

    RăspundețiȘtergere
  22. @MARIANA RADOI: Cumplit de multe. :))plus cele ale lui Stefan vreo 6 la numar(cel putin pana acum)

    RăspundețiȘtergere
  23. Raluca Tudoras
    Personajul preferat: Elena

    RăspundețiȘtergere
  24. Costin Miruna
    personajul preferat este Matt

    RăspundețiȘtergere
  25. Ciofirdel Izabela
    Personajul preferat : Stefan

    RăspundețiȘtergere
  26. Ban Mihaela
    Personajul meu preferat este cu siguranta Damon, pentru ca undeva in adancului este un vampir bun chiar daca nu vrea sa recunoasca:)

    RăspundețiȘtergere
  27. Troie Monica Alexandra
    Personajul meu preferat este Damon :X

    RăspundețiȘtergere
  28. Ma numesc Neagos Larisa si personajul meu preferat este Damon Salvatore. :d

    RăspundețiȘtergere
  29. Nume: Sirbu Daiana-Elena
    Personajul Preferat: Stefan Salvatore

    RăspundețiȘtergere
  30. Alexandra Neagu

    Damon

    RăspundețiȘtergere
  31. Vircan Issabel
    Personaj preferat:damon

    RăspundețiȘtergere
  32. Bran Timea
    Hm... nu e o intrebare dificila: Damon!!!

    RăspundețiȘtergere
  33. Vlas George
    personaj preferat:Katherine. E geniala :D

    RăspundețiȘtergere
  34. Deliceanu Alexandra

    Damon:x

    RăspundețiȘtergere
  35. Furdui Mirela


    Elena Gilbert!!!

    RăspundețiȘtergere
  36. Balmez Andrada
    Personajul meu preferat din serie este Damon

    RăspundețiȘtergere
  37. Nicolae Ramona
    Personajul meu preferat este Elena.

    RăspundețiȘtergere
  38. Roman Andreea-Nicoleta
    Personajul meu preferat este Damon!

    RăspundețiȘtergere
  39. Micu Coralia Doina Florica

    Perosnajul meu preferat din seria Jurnalele Vampirilor este Damon Salvatore!

    RăspundețiȘtergere
  40. Putina Andrada
    Personajul meu preferat este Damon. :)

    RăspundețiȘtergere
  41. Voicilă Oana Claudia

    Personajul meu preferat este Damon Salvatore atat in serial cat si in carti din foarte multe motive dar in principal pentru ca este prototipul printului intunericului si mereu am avut o slabiciune pentru baiatul cel rau.

    RăspundețiȘtergere
  42. Nume:Sonei Andreea
    Personajul meu preferat este Damon Salvatore

    RăspundețiȘtergere
  43. Coroianu Romelia
    personajul meu preferat este Stefan

    RăspundețiȘtergere
  44. Ciobanu Elena

    Elena Gilbert

    RăspundețiȘtergere
  45. Stan Cristina
    Personajul meu preferta este Damon

    RăspundețiȘtergere
  46. Ma numesc Voinea Mihaela Georgeta si imi place Damon!

    RăspundețiȘtergere
  47. nume:gheorghiev alexandra ioana
    personajul meu preferat din aceasta serie este Damon Salvatore.

    RăspundețiȘtergere
  48. ioana alexandra13 martie 2012, 18:39

    asta e singura carte care imi lipseste din toata seria

    RăspundețiȘtergere
  49. ioana alexandra13 martie 2012, 18:40

    si nu e varza, doar ca ajungi sa te cam plictisesti la un momentdat, dar nu e urata deloc

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate