Castigatorii Concursului Rao: 1 an de Carti Alese

 Lista cu participanti o gasiti Aici.

Numerele Câştigătoare

Câştigătorii sunt:

Mandu Bianca Andreea-Lună Albastră
Grama Miruna Aura-Hoţul de cărţi
                                        Wu Ana Maria Loredana-Misterioasa dispariţie a Katharinei Linde
Sonei Andreea-Nunta
Misin Anca Cristina-Tragedie în trei acte
Câştigătorii sunt rugaţi, să trimită în maxim o săptămână, e-mail cu ajutorul paginii contact de mai sus. Mail-ul trebuie să conţină numele vostru complet,adresa,localitatea şi judeţul.
Mulţumesc editurii RAO pentru cărţi!
@Carti Alese

Comentarii

  1. felicitari si lectura placuta!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate am fost eu neatenta cand m-am uitat pe lista cu participanti, dar nu m-am gasit acolo....

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi cer scuze Miruna, am uitat sa pun o poza ai aici poza http://i39.tinypic.com/34rdklk.jpg .

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi cer scuze Miruna, am uitat sa pun o poza ai aici poza http://i39.tinypic.com/34rdklk.jpg .

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc!!!Sper ca ai primit mailul cu datele mele personale

    RăspundețiȘtergere
  6. doar un an?? aveam impresia ca e de mai demult blogul..??

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu