Treceți la conținutul principal

Carti din strainatate


FREE FALL
Seth McCoy l-a văzut pentru ultima oară în viaţă pe cel mai bun prieten al său, Issac şi tot el l-a găsit mortA fost doar o altă noapte, doar altă petrecere, încă o dată când Issac a băut prea mult şi a leşinat pe gazon.Numai ca de această dată Issac nu s-a mai trezit.Este convins că tot ce a facut s-a ajuns la moartea prietenului său iar Seth este răvăşit...Apoi o întâlneşte pe Rosetta:atât de frumoasă şi aşa de diferită de toţi.Dar Rosetta are secretele ei şi Seth va realiza curând că el nu este singurul, care trebuie salvat...

BLOOD MAGIC
Incepe simplu.
Desenezi un cerc...se pune o frunză în mijloc... se presară puţină sare ... recita un pic de latină ... adaugă o picătură de sânge...
Poate ultima parte nu-i aşa de simplă.Cu toate acestea, Sillei Kennicot i se pare corect.Şi nimic din viaţa ei nu a fost asa corect de la groaznica moarte a părinţilor ei.E determinată să facă orice pentru a afla adevărul despre familia ei, chiar şi câteva vrăji din misterioasa carte, care a i-a fost lasată în faţa uşii...şi să verşi nişte sânge. Nick Pardee este este noul baiat(vecinul), care s-ar putea s-o fi văzut pe Silla folosind magie. Nu ştie ce-a văzut dar Silla realizează că el e famliarizat cu SANGELE MAGIC. Nick si Silla nu pot nega atracţia lor dar nici entitatea malefica , care vrea să pună mâna pe carte şi pe toată puterea ei.
IF I DIE YOUNG
Când Caelyn Noel a fost diagnosticată cu astm cinci ani în urmă, a pus o amprentă pe lucruri. Are şaisprezece ani şi lucrurile în sfârşit merg după bunul ei plac. Ea are părinţi iubitori, cel mai bun prieten , şi băiatul pentru care a avut o pasiune încă din şcoala elementară, în cele din urmă a observat-o. Apoi,  se prăbuşeşte într-o zi, în şcoală .  Oroarea ei, ea descoperă că inima ei cedează şi trebuie să faca un transplant de inimă pentru  a trăi. Caelyn se luptă cu teama ei de a muri  şi cu grijile de a avea inima altcuiva.

Comentarii

  1. Arata bine descrierile:x
    Si "If I die young" e si melodie <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca deja m-am indragostit de blood magic doar din descriere O_O'

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte tari!:x
    Imi place Free Fall<3

    RăspundețiȘtergere
  4. woaaaa cand apare si la noi blood magic?

    RăspundețiȘtergere
  5. La Blood magic imi place atat coperta cat si descrierea. Ar fi frumos sa apara si la noi, mie mi-ar placea sa o citesc.

    RăspundețiȘtergere
  6. cel mai mult imi place descrierea primei carti

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre finalul Serialului The Vampire Diaries

Cu fiecare serial care se sfârșește mă simt din ce în ce mai secătuit de tinerețe, pentru că serialul de față am inceput să-l urmăresc încă de la primul sezon. Aveam de gând să public această postare exact după ce am vizualizat live episodul, dar nu am reușit să o finalizez din pricina tuturor sentimentelor pe care mi le-a transmis acest episod. Cu acest ultim episod pot confirma că ne-am întors la emoțiile primelor sezoane de aur. Micul joc oferit de Katherine și întoarcerea ei în serial ca antagonistă, pe care nu ai cum sa nu o îndrăgești și s-o urăști în același timp, l-am așteptat de foarte mult timp. Surpriza este că episodul nu a fost previzibil. Nu cred că sunt singurul care bănuia că Bonnie va muri, însă creatorii au ales altceva. Bonnie si-a regăsit încrederea și a salvat orașul împreună cu un alt personaj care a ademenit-o pe Katherine direct în bătaia flăcărilor iadului. Cred că replica ,,fight, love" a lui Enzo ne-au trezit sentimentele, iar când am

O serie de evenimente nefericite 1: Înneguratul început de Lemony Snicket Recenzie

Puteți comanda  romanul    de pe  Librăria Online Libris . Găsiți multe  c ărți de beletristică   și aveți transport gratuit acum dacă comandați de cel puțin 30 de lei, dacă nu, plătiți doar 4,99 de lei transportul. „Dacă vă plac poveștile cu final fericit, atunci poate ar fi mai bine să vă apucați de altă carte. În aceasta, nu doar că lipsește finalul fericit, dar nu există nici măcar un început fericit, iar între început și sfârșit sunt puține momente fericite.      O serie de evenimente fericite este o serie de cărți,care te surprinde de la început prin tonul și avertismentul din incipit. Înneguratul început ne introduce în lumea conturată de narator care ne prezintă de la bun început că aceast univers nu va fi unul cu un final fericit și că dacă suntem învățați cu o astfel de poveste, ar trebui să ne oprim din citit și să ne apucăm de o altă carte. Pe mine acest lucru m-a intrigat și mai mult și am riscat, asumându-mi acest avertisment.     Primul volum al seriei începe

De ce mă întrebați?

      Într-adevăr, lumea a luat-o razna și iubirea stă ascunsă printre colțurile lumii, de parcă existența ei ne-ar consuma. Putem fi de acord cu faptul că iubirea nu-i ușoară și că perioada dragostei este nedeterminată, dar dragostea nu este o știință sau vreo boală cu toate că ne putem scrie fiecare o rețetă când apar simptomele: fluturi în stomac, vise, atingeri și priviri pătrunzătoare. Reveria este benefică, dar nu visând la iubire ajungem să avem parte de ea, ci acționând.         Problema oamenilor din prezentul nostru este că nu mai acționează, oamenii nu mai speră și uneori ajung chiar să nu mai viseze. Nu condamn în totalitate această întorsătură pentru că adevărul este în fața ochilor noștri. Chiar și profa mea genială de latină mi-a dat dreptate, când am avut de făcut încă un eseu despre al 99-lea scriitor latin, care vorbea despre iubirea lui. Analizând fragmentele operei, mijloacele stilistice și sentimentele dăinuitoare, am ajuns să termin eseul mai spre seară. Citi