Vă puteți abona să primiți postările prin e-mail

1/09/2011

Precomanda Vampirii Sudului Volumul 1 cu 25 % reducere !

Cartonata si cu Supracoperta!




Traducere din Limba Engleza de Sorin Voinea
Format 13X20 cm
cartonata cu supracoperta fata/verso
(O singura carte in doua variante de prezentare)
384 de pagini
Pret: 44.90 lei-
Pret redus 25% : 33.68 lei

Click Aici Pentru precomanda 25 % http://www.ledabooks.ro/Vampirii-Sudului/

*Editura Leda organizeaza,pentru fanii seriei Vampirii Sudului, in parteneriat cu HBO un concurs cu premii deosebite :cinci seturi True Blood(fiecare set contine o umbrela si 3 carti postale cu personajele din serialul True Blood-sezonul 3)

Editura Leda va invita sa participati la concurs incepand cu data de 20 ianuarie 2011,pe blogul Editurii Leda.

9 comentarii:

  1. am privit serialul,dar cartile nu mi le'am putut cumpara.am citit ceva din prima carte in engleza si pare interesanta.

    RăspundețiȘtergere
  2. ^si eu la fel.Serialul este tare..pacat ca dureaza atat de mult pana la urmatorul sezon.
    am citit putin din prima carte si e super..serialul chiar respecta cartea pana unde am citit:-?

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu urmaresc serialul True Blood...e foarte tare...Cartile nu le-am citit deocamdata decat pe primele doua in engleza dar am de gand sa mi le achizitionez cat de curand.

    RăspundețiȘtergere
  4. asteptam sa apara cartea aceasta:x si chiar trebuie sa o comand de la leda :)

    RăspundețiȘtergere
  5. urmaresc True Blood, are partea lui senzuala si e plin de pasiune sa zicem dar si actiune :-> si este bine ca LEDA imoreuna cu HBO organizeaza concursul :):)

    RăspundețiȘtergere
  6. Claudiu tu ai citit cartile din Vampirii Sudului?k eu inca nu stiu ce sa fac...sa mi le iau...sa nu mie le iau...

    RăspundețiȘtergere
  7. @Deea da am primele 2 volume. M-am gandit sa fac in scurt timp o sectiune de descarcat carti in claculator dar sa fie in engleza ce zici?

    RăspundețiȘtergere
  8. calculator*

    si poti precomanda volumul 1 de la Leda ca are o reducere super de 25%! E o serie MUST-HAVE!

    RăspundețiȘtergere
  9. a citit si eu primul volum.chiar interesanta.chiar trebuie sa cumpar seria.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate