Vă puteți abona să primiți postările prin e-mail

1/02/2011

Never let me go-drama incredibila cu tot tacamul...

Cartea deceniului-Never let me go de Kazuo Ishiguro


Filmul urmăreşte povestea a trei buni prieteni,crescuţi într-un internat catolic unde totul pare perfect, iar ei primesc tot ce au nevoie.
Cei trei se lovesc de realitatea dură a vieţii de afară, căreia trebuie să-i facă faţă după terminarea şcolii.
Fara niciun contact cu lumea exterioara pe perioada studiilor, tinerii descopera ca sunt de fapt niste clone educate cu un singur scop: sa furnizeze organe pentru transplanturi.


Never let me go a fost ecranizata in 2010


Un film extraordinar!

Cu timpul poate romanul va fi tradus si la noi . Sa speram :)

8 comentarii:

  1. trailerul este interesat la fel si descrierea cartii.
    sper sa apara si la noi

    RăspundețiȘtergere
  2. emotionanta povestea
    os a caut si eu filmul sa ma uit:D

    RăspundețiȘtergere
  3. filmul e tare si ar fi bine daca romanul va aparea si la noi :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Filmul este foarte bun si foarte intens plus ca are niste peisaje superbe care completeaza complexitatea personajelor...clar as citi cartea daca ar aparea si la noi.

    RăspundețiȘtergere
  5. o s avad si eu filmul in week-endul asta

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am vazut inca filmul,dar imi place trailerul.

    RăspundețiȘtergere
  7. urata coperta,nu`mi place....
    internat catolic,ha ? ....X_X
    parca ma ia cu tremurici=))

    RăspundețiȘtergere
  8. in ziua de azi , cat mai multe carti au si ecranizari.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate