Vă puteți abona să primiți postările prin e-mail

12/15/2010

Castigatorii Concursului Sange Albastru-AV-Jurnalele Vampirilor(Caseta 1-4 volume)


In primul si primul rand multumesc Editurii Leda pentru premii si urmaritorii blogului!

A fost greu sa aleg,toti ati scris bine chiar daca ati ales majoritatea o serie dar imi place :D.

"Santa Claus" spune - "Castigatorii sunt:"


I. Laura(chocoholic4ever)
II.Francesca
III.Georgiana


Castigatorii sunt rugati sa trimita un email cu datele lor (adresa,localitate,judet,nume complet) la mihail.claudiu2@gmail.com sau carcel_claudiu@yahoo.com!


Maine-Castigatorii concursului
Tunele4-Oracolul-Rafuiala!

11 comentarii:

  1. felicitari.....si urari de noroc veti primi....
    si in plus....toate florile din florarii!


    felicitari castigatoarelor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Heyy!>:d< Sunt foarte foarte fericita,merci mult!:*
    Eu am asteptat toata ziua sa aflu castigatorii si chiar cand am inchis calculatorul, m-a sunat o prietena (pe care am pus-o cu ochii pe site) sa imi zica vestea cea mare.:))

    Felicitari si Laurei si Georgianei!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari! Bafta tuturor la celelalte concursuri.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari, chiar imi placeau prezentarile voastre. Au fost foarte multe reusite. (^^)

    RăspundețiȘtergere
  6. Trepitează inima în mine XD Amuzant, după ce am intrat de 10000 de ori să văd rezultatele, intră boala în mine tocmai când apar, noroc că nu-i mama acasă şi m-am furşat la calculator.
    Mersi, claudiu şi felicitări Georgianei şi Francescăi! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Castigatorii sa trimita email ca vreau sa trimit cartile pana Vineri! Sa ajunga repede la voi :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc , fetele :">
    Nu ma asteptam , sunt asa de emotionata :"> ..nu stiu ce sa zic .
    Felicitari Francescai si Laurei :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Clau aka Santa Claus :)),ti-am trimis mail pe adresa de yahoo :*.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate