Treceți la conținutul principal

Gossip Girl Sezonul 6 episodul 10, despre finalul Serialul Gossip Girl

  S-a ajuns aici, finalul pe care eu și mulți alții l-au așteptat și sincer acum mi-e dor de serial, chiar dacă au trecut 2 ore de când am văzut ultimul episod. Ce este Gossip Girl? Unii dintre voi ați putea spune un serial de modă pentru fete și chestii de genul acesta, dar nu e cu totul așa. Avem New York, un oraș de neuitat plin de viață, un simbol al americii și în cealaltă parte avem elita, adolescenții care au anumite așteptări, se îmbracă doar cu haine scumpe și nu duc grija zilei de mâine. Blair Waldorf și Serena van der Woodsen sunt cele mai râvnite fete din această clasă socială, care au un trecut împreună plin de surprize, trădări, secrete și misiuni murdare...Serena a avut nevoie să o ia de la zero, părăsește Orașul care nu doarme niciodată, știe că a trădat-o pe Blair, cea mai bună prietenă a ei și vrea să-și spele păcatele. A venit vremea să se întoarcă, dar întoarcerea ei e ca întoarcerea lui Napoleon în Franța, poate fi de bine, sau doar de rău. Aici apare Gossip Girl, o persoană care deține un site și publică bârfe, despre acești adolescenți cu pretenții și mulți bani. Ce înseamnă acest serial până la urmă dacă excludem ce am spus la început? Înseamnă inițiere, putere, dragoste și într-un final prietenie. Asta și-a dorit personajul semnat -GG, a vrut să pătrundă în această lume a New Yorkului fără să fie privit altfel.

     Dacă începutul sezonului 6 a fost slab, cred că ultimul episod a fost cât un sezon întreg. Mi-a plăcut, nu doar că am aflat cine era Gossip Girl, ci concluzia serialului, pe care o puteti trage și singuri. După moartea tatălui său, Chuck și Blair se ascund de autorități pentru că ar putea fi acuzat de uciderea tatălui său. Dan după multe încercări a devenit o persoană cunoscută în media și după publicarea unui capitol revoltător cu titlul Serena, aceasta vrea să plece în L.A. și să repete ceea ce a făcut de la bun început. El trebuie să-i demonstreze că el chiar o iubește și că acel capitol nu e cel real și i-a strecurat adevăratul capitol. De aici nu numai că apele se liniștesc, aflăm multe detalii despre trecutul celor din Elita Estică a New York-ului. Chuck și Blair se hotărăsc să se căsătorească pe fugă, că tot se iubesc. Dan aude conversația Serenei cu Blair înainte de nuntă cu privire la el, pentru că Serena voia să-i mai dea o șansă, dar Blair îi spune că nu va merge relația pentru că el era un outsider și nu o putea depăși pe Serena când era vorba de putere. După ce nunta se finalizează, Dan îi înmână lui Nate ultimul capitol al cărții, care era despre Gossip Girl, a avut întotdeauna dovada despre identitatea persoanei. După ce capitolul apare pe Spectator, telefoanele încep să sune și lumea avea să afle identitatea lui Gossip Girl.

      Totul se leagă perfect, chiar dacă unii pot să arunce cu pietre în personaj, eu înțeleg totul. Au fost și lucruri amuzante la partea asta, cum fiecare mărturisesc la un moment dat presupunerile lor. După revelația serialului, avem parte de un final de episod care se petrece după 5 ani și totul a fost incredibil. Se întorcc Jenny, Eric, Lilly, Rufus; aflăm că cineva are un copil și mulți alții printre care și inegalabila Georgina Sparks este invitată, de data aceasta la o altă nuntă. S-a terminat frumos, chiar dacă nu au apărut mult, le-am revăzut pe Juliette, Vanessa, într-un fel și Hilary Duff s-a întors, Lola și chiar vocea lui Gossip Girl a fost dezvăluită, pentru cei care nu știați.

@Carti Alese

Comentarii

  1. Trebuie sa reiau seria cat mai repede, mai ales acum ca s-a terminat. Am aflat cine era Gossip Girl si pentru mine a fost socant si confuz. De asta trebuie sa ma uit iar la serial.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu credeam ca Dan ar putea sa fie Gossip Girl! Never! O banuiam pe Serena sau chiar si Blair, dar Dan?! imposible! Si pana la urma s-a dovedit a fi un baiat. Cute :-?

    RăspundețiȘtergere
  3. E genul meu de serial.Toata lumea se asteapta la ceva mai mult sau mai putin si la urma cade bomba. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma gandesc sa vad serialul.am avut o carte si fraiera,am dat-o...

    RăspundețiȘtergere
  5. as vrea sa citesc si eu cartile. pentru ca serialul a fost asa de frumos, banuiesc ca bazandu-se pe carti, aceastea trebuie sa fie la fel de frumoase.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre finalul Serialului The Vampire Diaries

Cu fiecare serial care se sfârșește mă simt din ce în ce mai secătuit de tinerețe, pentru că serialul de față am inceput să-l urmăresc încă de la primul sezon. Aveam de gând să public această postare exact după ce am vizualizat live episodul, dar nu am reușit să o finalizez din pricina tuturor sentimentelor pe care mi le-a transmis acest episod. Cu acest ultim episod pot confirma că ne-am întors la emoțiile primelor sezoane de aur. Micul joc oferit de Katherine și întoarcerea ei în serial ca antagonistă, pe care nu ai cum sa nu o îndrăgești și s-o urăști în același timp, l-am așteptat de foarte mult timp. Surpriza este că episodul nu a fost previzibil. Nu cred că sunt singurul care bănuia că Bonnie va muri, însă creatorii au ales altceva. Bonnie si-a regăsit încrederea și a salvat orașul împreună cu un alt personaj care a ademenit-o pe Katherine direct în bătaia flăcărilor iadului. Cred că replica ,,fight, love" a lui Enzo ne-au trezit sentimentele, iar când am

O serie de evenimente nefericite 1: Înneguratul început de Lemony Snicket Recenzie

Puteți comanda  romanul    de pe  Librăria Online Libris . Găsiți multe  c ărți de beletristică   și aveți transport gratuit acum dacă comandați de cel puțin 30 de lei, dacă nu, plătiți doar 4,99 de lei transportul. „Dacă vă plac poveștile cu final fericit, atunci poate ar fi mai bine să vă apucați de altă carte. În aceasta, nu doar că lipsește finalul fericit, dar nu există nici măcar un început fericit, iar între început și sfârșit sunt puține momente fericite.      O serie de evenimente fericite este o serie de cărți,care te surprinde de la început prin tonul și avertismentul din incipit. Înneguratul început ne introduce în lumea conturată de narator care ne prezintă de la bun început că aceast univers nu va fi unul cu un final fericit și că dacă suntem învățați cu o astfel de poveste, ar trebui să ne oprim din citit și să ne apucăm de o altă carte. Pe mine acest lucru m-a intrigat și mai mult și am riscat, asumându-mi acest avertisment.     Primul volum al seriei începe

De ce mă întrebați?

      Într-adevăr, lumea a luat-o razna și iubirea stă ascunsă printre colțurile lumii, de parcă existența ei ne-ar consuma. Putem fi de acord cu faptul că iubirea nu-i ușoară și că perioada dragostei este nedeterminată, dar dragostea nu este o știință sau vreo boală cu toate că ne putem scrie fiecare o rețetă când apar simptomele: fluturi în stomac, vise, atingeri și priviri pătrunzătoare. Reveria este benefică, dar nu visând la iubire ajungem să avem parte de ea, ci acționând.         Problema oamenilor din prezentul nostru este că nu mai acționează, oamenii nu mai speră și uneori ajung chiar să nu mai viseze. Nu condamn în totalitate această întorsătură pentru că adevărul este în fața ochilor noștri. Chiar și profa mea genială de latină mi-a dat dreptate, când am avut de făcut încă un eseu despre al 99-lea scriitor latin, care vorbea despre iubirea lui. Analizând fragmentele operei, mijloacele stilistice și sentimentele dăinuitoare, am ajuns să termin eseul mai spre seară. Citi