Treceți la conținutul principal

Evernight 2: Visatoarea de Claudia Gray -Editura Leda

Născută din părinţi vampiri, Biancăi i s-a spus întotdeauna că e menită să devină aidoma lor. Dar s-a îndrăgostit de Lucas, un irezistibil vânător de vampiri infiltrat la Academia Evernight, şcoala-internat exclusivistă la care este elevă. Bianca este hotărâtă să fie împreună cu Lucas, chiar dacă pentru asta e nevoie să-i mintă pe vampirii puternici din Evernight. Propriile minciuni o împing în adâncul misterelor şcolii, şi descoperă că până şi cei în care are cea mai mare încredere îşi au propriile secrete întunecate. Când o forţă fantomatică începe să atace academia – având-o pe Bianca drept ţintă –, ea descoperă adevăruri şocante din propriul trecut, care-i vor schimba pentru totdeauna viitorul.

“Odată ce am început să citesc EVERNIGHT, n-am mai putut-o lăsa din mână. De-abia aştept volumul următor din seria Claudiei Gray!” – L.J. Smith, autoarea seriei Jurnalele Vampirilor, bestseller New York Times
Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.claudiagray.com

Cartea are 384 de pagini, formatul 13 x 20 cm, este cartonată fără supracopertă. Preţul de listă este 39,90 lei, iar la precomandă beneficiaţi de 25% reducere şi transport gratuit.

***

– [...] Mi-ai arătat toate constelaţiile, dar nu mi-ai spus niciodată de ce priveşti stelele.

Mi-am înconjurat genunchii cu braţele şi mi-am sprijinit bărbia pe ei, căzând pe gânduri. Deşi ştiam răspunsul, era important să-i vorbesc lui Lucas astfel încât să înţeleagă.
– Părinţii mei mi-au spus ce sunt eu în realitate încă de când eram foarte mică, imediat ce m-au considerat capabilă să păstrez un secret. Au făcut ca adevărul să sune de parcă ar fi fost ceva deosebit. O mare aventură. Am crezut că era ca în poveştile cu zâne, când fata care mătură prin casă descoperă că de fapt e prinţesă şi că într-o bună zi va veni s-o caute un prinţ. Ca şi cum secretul din mine ar fi fost magic.
Lucas părea dornic să pună o întrebare, dar şi-a dat probabil seama că mă străduiam din răsputeri să găsesc cuvintele potrivite, aşa că a continuat să mă privească în tăcere.

– Am priceput pentru prima oară că nu era vorba doar de distracţie şi de magie – am ştiut deodată că exista ceva rău în a fi…
M-am uitat în jur. Raionul în care ne aflam continua să fie pustiu, dar am ocolit oricum cuvântul care începea cu V.
– …că în asta era ceva rău atunci când am înţeles că eu n-o să mor niciodată, dar toţi prietenii mei din Arrowwood vor muri. Carrie, şi Tom, şi Renne – vor muri cu toţii. Absolut toţi. Vor îmbătrâni şi vor dispărea, iar eu voi rămâne singură. Asta m-a speriat, fiindcă mi-am dat seama că, dintre toţi oamenii pe care-i iubesc pe lume, voi putea să-i păstrez alături pe foarte puţini.
Lucas mi-a cuprins cu blândeţe un obraz în căuşul palmei. Mi-am înghiţit nodul din gât şi am continuat:
– Aşa că m-am străduit să mă gândesc ce aş putea păstra. Să aflu dacă există ceva care va rămâne întotdeauna cu mine.
– Stelele…, a spus Lucas. Ai ştiut că poţi avea întotdeauna stelele.
Am dat din cap, ştiind că înţelesese totul. M-a luat în braţe şi m-a strâns atât de tare, încât am fost convinsă că şi el avea să-mi fie alături pentru totdeauna.

***
@Carti Alese

Comentarii

  1. am citit nota de subsol. Nu-i asa ca LJ Smith nu mai scrie pentru seria Jurnalele? Am inteles ca editura a inlocuit-o.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este adevarat. LJ Smith nu mai scrie seria... Si se vede diferenta de la cartea Fantoma. Nu mai este acelasi stil de scriere si oarecum nu mai este atat de mult suspans.

      Ștergere
  2. Se spune ca minciuna are picioare scurte si cred ca asa este.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cartea asta imi provoaca o curiozitate enorma. Am citit-o prima (am castigat-o la un concurs de-al tau) si a fost buna. Dar curiozitatea vine de la coperta. Movul acela aprins, privirea intensa... Bestial.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre finalul Serialului The Vampire Diaries

Cu fiecare serial care se sfârșește mă simt din ce în ce mai secătuit de tinerețe, pentru că serialul de față am inceput să-l urmăresc încă de la primul sezon. Aveam de gând să public această postare exact după ce am vizualizat live episodul, dar nu am reușit să o finalizez din pricina tuturor sentimentelor pe care mi le-a transmis acest episod. Cu acest ultim episod pot confirma că ne-am întors la emoțiile primelor sezoane de aur. Micul joc oferit de Katherine și întoarcerea ei în serial ca antagonistă, pe care nu ai cum sa nu o îndrăgești și s-o urăști în același timp, l-am așteptat de foarte mult timp. Surpriza este că episodul nu a fost previzibil. Nu cred că sunt singurul care bănuia că Bonnie va muri, însă creatorii au ales altceva. Bonnie si-a regăsit încrederea și a salvat orașul împreună cu un alt personaj care a ademenit-o pe Katherine direct în bătaia flăcărilor iadului. Cred că replica ,,fight, love" a lui Enzo ne-au trezit sentimentele, iar când am

O serie de evenimente nefericite 1: Înneguratul început de Lemony Snicket Recenzie

Puteți comanda  romanul    de pe  Librăria Online Libris . Găsiți multe  c ărți de beletristică   și aveți transport gratuit acum dacă comandați de cel puțin 30 de lei, dacă nu, plătiți doar 4,99 de lei transportul. „Dacă vă plac poveștile cu final fericit, atunci poate ar fi mai bine să vă apucați de altă carte. În aceasta, nu doar că lipsește finalul fericit, dar nu există nici măcar un început fericit, iar între început și sfârșit sunt puține momente fericite.      O serie de evenimente fericite este o serie de cărți,care te surprinde de la început prin tonul și avertismentul din incipit. Înneguratul început ne introduce în lumea conturată de narator care ne prezintă de la bun început că aceast univers nu va fi unul cu un final fericit și că dacă suntem învățați cu o astfel de poveste, ar trebui să ne oprim din citit și să ne apucăm de o altă carte. Pe mine acest lucru m-a intrigat și mai mult și am riscat, asumându-mi acest avertisment.     Primul volum al seriei începe

De ce mă întrebați?

      Într-adevăr, lumea a luat-o razna și iubirea stă ascunsă printre colțurile lumii, de parcă existența ei ne-ar consuma. Putem fi de acord cu faptul că iubirea nu-i ușoară și că perioada dragostei este nedeterminată, dar dragostea nu este o știință sau vreo boală cu toate că ne putem scrie fiecare o rețetă când apar simptomele: fluturi în stomac, vise, atingeri și priviri pătrunzătoare. Reveria este benefică, dar nu visând la iubire ajungem să avem parte de ea, ci acționând.         Problema oamenilor din prezentul nostru este că nu mai acționează, oamenii nu mai speră și uneori ajung chiar să nu mai viseze. Nu condamn în totalitate această întorsătură pentru că adevărul este în fața ochilor noștri. Chiar și profa mea genială de latină mi-a dat dreptate, când am avut de făcut încă un eseu despre al 99-lea scriitor latin, care vorbea despre iubirea lui. Analizând fragmentele operei, mijloacele stilistice și sentimentele dăinuitoare, am ajuns să termin eseul mai spre seară. Citi