Cei patru mari de Agatha Christie Recenzie

Poirot și Hastings se întâlnesc, dar cei doi prieteni nu se pot bucura de reuniunea lor pentru că munca detectivului belgian intervine. Când află de CEI PATRU MARI, nu și-a dat seama în ce se poate băga, până ce un om moare, iar Hercule Poirot observă că Numărul 4 și-a lăsat amprenta. Trebuie să distrugă această organizație secretă care amenință întreg Globul, dar lucrurile devin complicate când demască unul din ei și află că sub aceste măști se ascund oameni importanți în societate. Cu toate astea, Poirot și cu prietenul lui se avântă în aceast mister cu dorința de ai pune capăt, chiar dacă este un risc major.

Numărul 1, un chinez-cea mai abilă minte criminală a tuturol timpurilorl; Numărul 2, un multimilionar; Numărul 3, o frumoasă franțuzoaică, și Numărul 4 -distrugătorul-, un ucigaș nemilos, cu un mare talent de a se deghiza.
Până acum detectivul minion era pe urmele unei singure persoane, dar acum trebuie să se împartă în patru ca să rezolve acest caz.

"-Monsieur Poirot este un om important, bineînțeles.Dar oamenii mari au manii mici, nu-i așa? A dumnealui este aceea de a-și imagina comploturi.Toată lumea o știe."

Un roman diferit de ce am citit până acum de faimoasa Agatha Christie. În acest roman a schimbat tactica de a scrie cărți polițiste/de mister și e ca și cum ai citi patru cazuri într-o singură carte. De data asta detectivul Hercule Poirot trebuie să elucideze cel mai mare mister, este o nouă  provocare, dar una mare.
Eram cât pe ce să cred, că acest mister rămânea nerezolvat, pentru că mi-a administrat o tensiune cartea de nu am putut s-o las din mână. Cartea mi-a adus aminte și de Sherlock Holmes și cazurile lui, iar asta a fost chiar interesant și am uitat să menționez că această carte a apărut în 1927 și cărțile autoarei sunt apreciate de milioane de oameni, printre care și eu.
Carte apărută la Editura Rao. Puteți comanda această carte, dar și altele pe site-ul  editurii, click aici.

Nota :9/10
Titlu: Cei patru mari