Vă puteți abona să primiți postările prin e-mail

8/07/2012

Castigatorii Concursurilor : Cele 50 de vicii, Before I fall & Concursul de vara pe Facebook

Silvia O, ai câștigat cartea  Cele 50 de vicii ale Domnului Grey de E/L.James (Editura Trei).
Cartea Before I fall de la Lauren Oliver ajunge la Ana-Maria Dumitru. Mulțumesc tuturor participanților, care și-au făcut timp să scrie, dacă aveam mai multe cărți cu siguranță premiam mai mulți.

Concursul de pe Facebook

Cristina Mara Premiul I
Daniela Vasile Premiul II
Cristina Penca Premiul III

Toți câștigătorii sunt rugați să trimită un e-mail cu datele, folosind pagina contact. Și ca să fim siguri, lăsați un comentariu la această postare când ați trimis. :)

@Carti Alese

16 comentarii:

  1. Felicitări! Îmi apre chiar rău că nu am ajuns la timp să mai trimit şi eu la ocncursul Before I fall, dar m-am trezit fix pe 1 când se încheiase. ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. :D:D Mai precis...ce fel de date?E primul concurs la care particip,deci sa nu radeti de mine:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nume Complet, adresa, orasul, judetul :).

      Ștergere
  3. Multumesc din suflet! Felicitari castigatorilor! Ana-Maria Dumitru
    Am trimis mail.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am trimis[Vasile Daniela]

    RăspundețiȘtergere
  5. eu sigur o sa le topesc de cum imi ajung :X o sa incep cu Uneori sub clar de luna pentru ca am citit si prima carte si o sa continui cu Vrajitor si Vrajitoare :X

    RăspundețiȘtergere
  6. Exista o sumedenie de modalitati de a ne culturaliza si este pacat sa nu o facem, atata timp cat avem totul la indemana.
    Haideti sa citim cat mai mult!

    RăspundețiȘtergere
  7. Dana, comentariul tau a fost sters din greseala. Premiile au fost trimise (Concursul de pe FACEBOOk, Before I fall si PREMIUL I de la Concursul Creatura.)

    RăspundețiȘtergere
  8. multumesc Claudiu:)eu nu sunt acasa asa ca urmaresc blogul dupa telefon.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ne bucuram ca premiile au fost trimise :X asa o sa am o rezerva de carti pentru vacanta :X

    RăspundețiȘtergere
  10. ce noroc pt cel care a primit fifty shades...

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate