"Epic" Moments #7

Ghost Whisperer (Mesaje de dincolo)


jim: recognise the street?
melinda: yes. it’s the street where we first met. 
jim: you know this wedding, this marriage is just about us. it’s not about your mum, or our relatives, or the ice sculpture. it’s just you and me, how it’s always been. well, i mean almost the way it’s always been. i have always been married to you, melinda gordon. no matter what comes between us, i always will be.  No matter what’s waiting for us, and no matter what we can’t foresee, i promise you. 
melinda: you’re unbelievable. 
jim: this isn’t a wedding. this is just a renewal of what we have always had. 
melinda: of what we’ll never lose. 
jim: you know what? because you can’t kill love. 

Comentarii

  1. Atat de mult imi place acest serial... personajul ei este atat de emotiv, de altruist, iar povestea lor de dragoste....nu mai zic nimic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut cateva episoade, pe sarite, din serial la tv, insa cand o sa am timp am zis ca-l iau de la coada la cap, caci eu cred ca merita si-mi place. Apropo dragute replicile:X

    RăspundețiȘtergere
  3. ioana alexandra5 martie 2012 la 19:50

    unul dintre serialele mele preferate:X
    din pacate nu l-am mai urmarit de mult. ultimul sezon nu l-am vazut. of, timpul asta..:(

    RăspundețiȘtergere
  4. asta a fost atunci cand i-a murit sotul?

    RăspundețiȘtergere
  5. Partea când s-au recăsătorit a fost aşa de epică! :x cum au venit spiritele şi s-a umplut stada :D Dar nu recunosc momentul de la început când ea e cu ochii în lacrimi, nu mi-l amintesc.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu