Treceți la conținutul principal

Votaţi & Parerea mea

Au fost persoane care au uitat să-şi treacă numele în comentariu...
START VOT- PUTETI VOTA IN PARTEA DRAPTA SUB Fallowers

Acum alegerea mea-E doar părerea mea în mare parte din serial!

Eu aleg Elena&Stefan.
De ce?
Pentru că lui Stefan îi pasă şi nu numai de Elena şi de toată lumea din sfera ei (prieteni,rude). Ştiu că în ultima vreme de când  Klaus a apărut în Mystic Fall's a început să facă orice pentru a o proteja pe Elena dar nu prin moartea apropiaţilor ei (Cum să-i treacă prin minte să moara Bonnie?!).
Să nu uităm cum Caroline şi Vikky erau marionetele lui. Săraca Vikky a murit (Ştefan fiind nevoit să o omoare).După ce devine Vampir Caroline îşi aduce aminte toate acele momente îngrozitoare şi se razbuna un pic-PAYBACK SUCKS NU-I AŞA DAMON?>:)
Cum a omorât-o pe Lexi (o foarte bună prietena de'a lui Stefan) şi el doar atât a spus: Face parte din plan.
CHIAR AŞA?!
Ştiu că înainte Stefan era cel rău iar Damon era bun .Dar e bine că Stefan şi-a revenit cu timpul iar Damon a devenit cel rau?! De ce? E ceva stupid, ce vrea să demonstreze?
Iar de cele mai multe ori e neserios şi face nişte faze de-mi vine să-mi dau pumni.
La înmormântarea lui Jenna era ca de piatră, toţi erau îndureraţi. Doar el nu iar la auzul că fratele lui şi-a dat chair şi viaţa pentru a procura leacul n-a trezit interes, n-avea nicio treabă.

Asta e doar parerea mea-Like a boss >:)

Comentarii

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. "face nişte faze de-mi vine să-mi dau pumni":))))

    In mare parte sunt de acord cu tine.Si eu prefer cuplul format din Elena si Stefan(in serial...in carti amandoi ma enerveaza la culme si nu ma intereseaza daca sunt impreuna sau daca dispar de tot din serie).

    "Doar el nu iar la auzul că fratele lui şi-a dat chair şi viaţa pentru a procura leacul n-a trezit interes, n-avea nicio treabă."- eu cred ca,stiind ca nu exista niciun leac,se consolase cu faptul ca va muri...in plus,nu prea isi arata sentimentele.
    Oricate tampenii a facut si oricat de mult m-a enervat Damon,nu stiu,i-am gasit aproape mereu scuze.Nu am putut sa raman suparata pe el,am inteles de ce a facut anumite lucruri.Se vede clar ca o iubeste pe Elena,dar asta nu scuza faptul ca raneste oamenii din jurul ei,doar pentru a o proteja.

    Eu chiar cred ca Stefan si Elena se iubesc reciproc.Elenei ii pasa de Damon,vrea sa-l ajute;el s-a schimbat datorita ei,dar,sincer,nu am crezut nicio clipa ca ea l-ar iubi.Am ramas un pic dezamagita de finalul sezonului .Chiar nu ma asteptam ca ea sa fie cea care "face primul pas".
    In sezonul 3 cred ca vor fi multe momente Damon-Elena,acum ca Stefan devine "the bad boy".

    Cat despre carti: Stefan o iubeste pe Elena,dar ea ii vrea pe amandoi.
    Cred ca Damon are impresia ca ceea ce simte pentru ea este iubire,dar eu cred ca este vorba despre obsesie.Pur si simplu este obsedat de Elena,nu este natural atunci cand este cu ea.(mi se pare ca se transforma,dar nu intr-un sens bun)
    Parerea mea este ca il vedem pe adevaratul Damon atunci cand isi arata sentimentele fata de Bonnie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Stefan si Elena sigur, cum am mai spus...Damon e prea rebel si e indpendent si probabil sa fie intr-o relatie stabila i-ar strica tot farmecul. Are baiatul misterul lui aparte si daca ar fi cu Elena, tare imi e ca s-ar transforma in Stefan...doar asa era la inceput, nu?

    RăspundețiȘtergere
  4. Oricum s-ar tremina seria sau filmul, Damon este si va fi preferatul meu. Este personajul cel mai bine conturat si cel mai activ. Mi-ar placea ca finalul sa fie unul fericit pentru el, dar nu stiu daca Elena este cea mai potrivita pt el.

    RăspundețiȘtergere
  5. Clar, Elena&Stefan. Why Stefan? He`s so sweet x3

    RăspundețiȘtergere
  6. Elena si Stefan desi nu prea stiu daca vor reusi sa mai fie impreuna in acest sezon 3.

    RăspundețiȘtergere
  7. eu sunt in echipa Damon:X il ador, atat pe actor cat si pe personaj

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre finalul Serialului The Vampire Diaries

Cu fiecare serial care se sfârșește mă simt din ce în ce mai secătuit de tinerețe, pentru că serialul de față am inceput să-l urmăresc încă de la primul sezon. Aveam de gând să public această postare exact după ce am vizualizat live episodul, dar nu am reușit să o finalizez din pricina tuturor sentimentelor pe care mi le-a transmis acest episod. Cu acest ultim episod pot confirma că ne-am întors la emoțiile primelor sezoane de aur. Micul joc oferit de Katherine și întoarcerea ei în serial ca antagonistă, pe care nu ai cum sa nu o îndrăgești și s-o urăști în același timp, l-am așteptat de foarte mult timp. Surpriza este că episodul nu a fost previzibil. Nu cred că sunt singurul care bănuia că Bonnie va muri, însă creatorii au ales altceva. Bonnie si-a regăsit încrederea și a salvat orașul împreună cu un alt personaj care a ademenit-o pe Katherine direct în bătaia flăcărilor iadului. Cred că replica ,,fight, love" a lui Enzo ne-au trezit sentimentele, iar când am

O serie de evenimente nefericite 1: Înneguratul început de Lemony Snicket Recenzie

Puteți comanda  romanul    de pe  Librăria Online Libris . Găsiți multe  c ărți de beletristică   și aveți transport gratuit acum dacă comandați de cel puțin 30 de lei, dacă nu, plătiți doar 4,99 de lei transportul. „Dacă vă plac poveștile cu final fericit, atunci poate ar fi mai bine să vă apucați de altă carte. În aceasta, nu doar că lipsește finalul fericit, dar nu există nici măcar un început fericit, iar între început și sfârșit sunt puține momente fericite.      O serie de evenimente fericite este o serie de cărți,care te surprinde de la început prin tonul și avertismentul din incipit. Înneguratul început ne introduce în lumea conturată de narator care ne prezintă de la bun început că aceast univers nu va fi unul cu un final fericit și că dacă suntem învățați cu o astfel de poveste, ar trebui să ne oprim din citit și să ne apucăm de o altă carte. Pe mine acest lucru m-a intrigat și mai mult și am riscat, asumându-mi acest avertisment.     Primul volum al seriei începe

De ce mă întrebați?

      Într-adevăr, lumea a luat-o razna și iubirea stă ascunsă printre colțurile lumii, de parcă existența ei ne-ar consuma. Putem fi de acord cu faptul că iubirea nu-i ușoară și că perioada dragostei este nedeterminată, dar dragostea nu este o știință sau vreo boală cu toate că ne putem scrie fiecare o rețetă când apar simptomele: fluturi în stomac, vise, atingeri și priviri pătrunzătoare. Reveria este benefică, dar nu visând la iubire ajungem să avem parte de ea, ci acționând.         Problema oamenilor din prezentul nostru este că nu mai acționează, oamenii nu mai speră și uneori ajung chiar să nu mai viseze. Nu condamn în totalitate această întorsătură pentru că adevărul este în fața ochilor noștri. Chiar și profa mea genială de latină mi-a dat dreptate, când am avut de făcut încă un eseu despre al 99-lea scriitor latin, care vorbea despre iubirea lui. Analizând fragmentele operei, mijloacele stilistice și sentimentele dăinuitoare, am ajuns să termin eseul mai spre seară. Citi