Treceți la conținutul principal

Nou la Nemira

A fost plecată pentru doar două ore.


Soţul ei, David, urma să aibă grijă de fiica lor de numai două săptămâni. Însă în clipa în care Alice Fancourt intră în camera copilului se dezlănţuie teribilul coşmar, fiindcă Alice susţine cu toată fiinţa că bebeluşul din leagăn nu este fiica ei, Florence.
Din ce în ce mai ostil şi ameninţător, David jură că soţia lui fie a luat-o razna, fie, din cine ştie ce motiv, minte cu neruşinare. Cum va putea Alice, în această situaţie, să-i convingă pe cei de la poliţie că ea are dreptate, înainte de a fi prea târziu? Şi unde se află, de fapt, adevărata Florence?


„Un thriller spectaculos. Am rămas cu gândul la el zile în şir, iar acesta este, de regulă, un semn cât se poate de bun.“
Guardian
„Suspans de cea mai înaltă calitate.“
                                                    Literary Review






Apocalipsa în direct!

O eroare de computer de numai o nanosecundă transformă lumea în pustiu. Dar cel mai înspăimântător coşmar se întrupează într-un bărbat cu zâmbet letal şi puteri inexplicabile: Randall Flagg, omul negru. Cine va învinge în confruntarea cu răul pur?
O călătorie halucinantă jalonată de cele mai incredibile aventuri printr-o lume care aduce cu Europa Evului Mediu întunecat.
„Chiar pe Main Street, din May, Oklahoma, zăcea un mort. Nick nu era surprins. Întâlnise o mulţime de cadavre de când plecase din Shoyo şi presupunea că nu văzuse nici măcar o miime dintre toţi morţii prin apropierea cărora trecuse. Erau anumite locuri în care mirosul bogat al morţii era suficient să te aducă în pragul leşinului. Un mort în plus sau în minus nu mai însemna mare lucru.“
Stephen King, Apocalipsa
Perpetuând moştenirea lui Poe, Hawthorne, Melville, Henry James şi H.P. Lovecraft, King este urmaşul tradiţiei gotice americane, plasându-şi ororile în decoruri contemporane, descriind lupta culturii cu tenebrele sale... El este cel care a relevat coşmarul civilizaţiei noastre idealiste.
„Mi-am dorit să scriu o fantezie epică asemenea celei create de J.R.R. Tolkien în Stăpânul inelelor, dar în manieră americană. Aşa a luat naştere Apocalipsa.“
Stephen King

SUNT FOARTE FERICIT PENTRU CĂ AU RETIPĂRIT CARTEA MEA PREFERATĂ!

Romanul Carrie (1974) a fost, initial, respins de mai multe edituri. Descurajat, Stephen King il arunca la cos, insa cea care salveaza manuscrisul este sotia sa, Tabby, care-i recomanda cateva modificari ce presupun si o extindere a romanului. Carrie  se dorise mai mult un roman psihologic despre universul interior al femeii, cu cateva elemente oculte si violente, insa volumul apare in siajul romanelor The Exorcist  de William Peter Blatty si The Other  de Thomas Tyron, intregind astfel o trilogie a fetelor demonice.
In 1976 romanul s-a bucurat de o excelenta ecranizare produsa de casele Red Bank si United Artists, in regia lui Brian De Palma.
Carrie a fost primul roman al unui scriitor care avea sa transforme cele mai atroce cosmaruri ale cititorilor in visuri de aur pentru editorii sai.” Bill Thompson, primul sau editor . Carrie, Carrietta White, este o adolescenta timida si retrasa, care, din copilarie, indura persecutiile si ironiile colegilor de clasa. Umilintele la care o supun devin pentru ea o tortura mentala din care simte ca nu mai poate iesi. Mai mult, este si victima fanatismului religios al mamei sale, o fiinta violenta si brutala.
Cand disperarea interioara ajunge la apogeu, Carrie isi redescopera o putere inspaimantatoare – telekinezia – care o transforma intr-un demon razbunator. Caci poate sa miste, sa arunce, sa zdrobeasca si sa incendieze orice de la distanta.
„Ca numar de crime comise de o adolescenta de-a lungul unei carti, Carrie stabileste in mod cert un nou record.” Psychology Today
„Carrie concureaza la titlul de cea mai sangeroasa carte a anului.” Library Journal.

Comentarii

  1. "O papusa sau alta" mi-a atras atentia in mod special. Foarte misterioasa... :D Sunt curioasa ce s-a intamplat de fapt cu micuta Florence.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie ni-a atras atentia aceasta carte.Pare foarte interesanta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac toate trei.
    Am vazut filmul "Carrie" si as vrea sa citesc si cartea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Din cele 3 carti Carrie este singura pe care am citit-o.

    RăspundețiȘtergere
  5. mi-a placut foarte mult Carrie.mi-a parut rau pentru ce i sa intamplat , dar atunci ca si-a dezlantuit puterile mi-am zis "na , asa va trebuie tuturor!"

    RăspundețiȘtergere
  6. am cartea in biblioteca dar inca n-am citit-o. o las pentru la vara:)

    RăspundețiȘtergere
  7. de Stephen King n-am citit nimic desi m-ar tenta Carrie:)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre finalul Serialului The Vampire Diaries

Cu fiecare serial care se sfârșește mă simt din ce în ce mai secătuit de tinerețe, pentru că serialul de față am inceput să-l urmăresc încă de la primul sezon. Aveam de gând să public această postare exact după ce am vizualizat live episodul, dar nu am reușit să o finalizez din pricina tuturor sentimentelor pe care mi le-a transmis acest episod. Cu acest ultim episod pot confirma că ne-am întors la emoțiile primelor sezoane de aur. Micul joc oferit de Katherine și întoarcerea ei în serial ca antagonistă, pe care nu ai cum sa nu o îndrăgești și s-o urăști în același timp, l-am așteptat de foarte mult timp. Surpriza este că episodul nu a fost previzibil. Nu cred că sunt singurul care bănuia că Bonnie va muri, însă creatorii au ales altceva. Bonnie si-a regăsit încrederea și a salvat orașul împreună cu un alt personaj care a ademenit-o pe Katherine direct în bătaia flăcărilor iadului. Cred că replica ,,fight, love" a lui Enzo ne-au trezit sentimentele, iar când am

O serie de evenimente nefericite 1: Înneguratul început de Lemony Snicket Recenzie

Puteți comanda  romanul    de pe  Librăria Online Libris . Găsiți multe  c ărți de beletristică   și aveți transport gratuit acum dacă comandați de cel puțin 30 de lei, dacă nu, plătiți doar 4,99 de lei transportul. „Dacă vă plac poveștile cu final fericit, atunci poate ar fi mai bine să vă apucați de altă carte. În aceasta, nu doar că lipsește finalul fericit, dar nu există nici măcar un început fericit, iar între început și sfârșit sunt puține momente fericite.      O serie de evenimente fericite este o serie de cărți,care te surprinde de la început prin tonul și avertismentul din incipit. Înneguratul început ne introduce în lumea conturată de narator care ne prezintă de la bun început că aceast univers nu va fi unul cu un final fericit și că dacă suntem învățați cu o astfel de poveste, ar trebui să ne oprim din citit și să ne apucăm de o altă carte. Pe mine acest lucru m-a intrigat și mai mult și am riscat, asumându-mi acest avertisment.     Primul volum al seriei începe

De ce mă întrebați?

      Într-adevăr, lumea a luat-o razna și iubirea stă ascunsă printre colțurile lumii, de parcă existența ei ne-ar consuma. Putem fi de acord cu faptul că iubirea nu-i ușoară și că perioada dragostei este nedeterminată, dar dragostea nu este o știință sau vreo boală cu toate că ne putem scrie fiecare o rețetă când apar simptomele: fluturi în stomac, vise, atingeri și priviri pătrunzătoare. Reveria este benefică, dar nu visând la iubire ajungem să avem parte de ea, ci acționând.         Problema oamenilor din prezentul nostru este că nu mai acționează, oamenii nu mai speră și uneori ajung chiar să nu mai viseze. Nu condamn în totalitate această întorsătură pentru că adevărul este în fața ochilor noștri. Chiar și profa mea genială de latină mi-a dat dreptate, când am avut de făcut încă un eseu despre al 99-lea scriitor latin, care vorbea despre iubirea lui. Analizând fragmentele operei, mijloacele stilistice și sentimentele dăinuitoare, am ajuns să termin eseul mai spre seară. Citi