Treceți la conținutul principal

Interviu cu Angela Corbett, scriitoarea romanului „Nemuritoarea Starling”

Am avut oportunitatea să stau de vorbă cu Angela Corbett. După ce am vorbit prin mesaje și mi-a răspuns la câteva întrebări, mi-am dat seama că este o persoană călduroasă, deschisă. Ne-a dezvăluit detalii despre cel de-al doilea volum, dar și despre finalul Trilogiei Nemuritoarea Starling. Primul volum îl puteți găsi la Editura Corint, secțiunea Leda Edge, iar recenzia cărții Nemuritoarea Starling o puteți găsi la noi pe blog, chiar aici!



Interviu cu Angela Corbett


1. Acum mult timp am aflat despre romanul dumneavoastră prin intermediul Blogului Walking on Letters. Alexya și Krisz au început Campania de promovare, vrând ca trilogia dumneavoastră să fie tradusă în română și eram entuziasmat. A durat o perioadă până când traducerea a luat contur, reușind abia în această primăvară să vă citesc romanul. Ce m-a surprins de la bun început a fost că dacă nu ești atent la copertă sau nu citești descrierea cărții, vei fi surprins de întorsătura fantasy. Am adorat mitul explorat în lumea Emblemei Eternității, îmi poți spune când ai știut că voiai un element specific de acest fel și dacă te-ai gândit și la alte mituri sau elemente?                                                                 
Angela: Bună! Îți mulțumesc foarte mult pentru interviu! Ador faptul că ai auzit despre Emblema Eternității prin intermediul campaniei! Sunt recunoscătoare lui Krisz pentru sprijinul seriei și pentru faptul că a implicat foarte mulți bloggeri! Toți ați fost importanți în găsirea unui nou cămin, în România, pentru cartea mea și de aceea trebuie să vă mulțumesc! Știam că doream să scriu o poveste de dragoste despre suflete pereche, doar că nu știam cum s-ar conturat totul. Mi-a venit ideea pentru roman atunci când căutam citate de dragoste pentru invitația mea și a soțului, pentru nuntă. Am găsit un citat semnat de Madame de Staël: “Love is the emblem of eternity. It confounds all notion of time, effaces all memory of a beginning, all fear of an end.” Am îndrăgit așa de mult acest citat! Mă tot gândeam la el și la cât de mult voiam să scriu o poveste de dragoste eternă. Într-o zi eram în mașină și melodia lui Gavin Rossdale, Love Remains the Same, a început să cânte la radio. În timp ce ascultam și mă gândeam la acel citat, ideea seriei mi-a apărut în minte. Nu aveam o agendă cu mine așa că am luat câteva bonuri din portofel și am început să scriu pe ele ideea cărții și o parte din dialog.


2. Evie este o persoană curajoasă, îi place adrenalina. Împărtășiți aceleași caracteristici?
Angela: Îmi place să cred asta! Urăsc ideea de frică și încerc mereu să fac lucrurile care mă înspăimântă.



3. Trebuie să-ți spun că felul în care a fost introdus triunghiul amoros a fost bine gândit, m-a intrigat și m-a confuzat în același timp. Când ai construit personajele masculine, erai de partea unuia dintre ei de la bun început, în ceea ce privește viitorul relației cu Evie?

Angela: Când am început să scriu romanul, nu știam că va avea mai multe volume. Scriam pentru a vedea în ce direcție mă purta povestea și personajele. Pe la jumătatea cărții am realizat că va fi o trilogie. Am început cu o apropiere față de unul din personajele masculine, dar în timpul editării, personajele se schimbă și m-am răzgîndit în privința personajelor de nenumărate ori. Până când a fost publicat Nemuritoarea Starling, aveam un personaj masculin preferat și încă e…dar dacă eu am aceast personaj favorit, acest lucru nu înseamnă că Evie va ajunge să fie în final cu acea persoană! Trebuie să fiu purtată acolo unde și personajele mă conduc și am fost surprinsă de fiecare personaj în parte! Îmi place să aud că unii sunt de partea lui Alex, iar alții de partea lui Emil și dacă trec de partea altcuiva, în timp ce citesc.

4.  A fost superb cum în roman s-a pus accentul pe conceptul de suflet. Credeți că acel sentiment de déjà-vu nu este doar în mintea noastră și că ar fi de fapt ceva mai mult?

Angela: Mulțumesc! În viața mea personală încerc să găsesc sensul în orice lucru și nu cred în coincidențe. Ador ideea de suflete-pereche și cred că universul are un plan mai mare pentru toți.

5. Acum ceva timp, când am văzut pentru prima dată coperta ta superbă, eram sigur și sunt încrezător că pe copertă este Lucy Hale, actrița din serialul Pretty Little Liars. Sunteți de aceeași părere? 

 Angela: LOL! Modelul de pe copertă seamănă mult cu Lucy Hale! Modelul este de fapt o bună prietenă de-a mea! Înainte de apariția cărții, editura căuta un model pentru coperta romanului și cunoscând-o pe ea, m-am gândit că ar fi perfectă. M-am bucurat că editura a fost de acord și că Editura Leda a dorit să folosească aceeași copertă pentru ediția în limba română.


6. Sper că în volumul următor să găsesc răspunsurile întrebărilor în ceea ce privește trecutul lui Evie cu Alex și Emil. Îmi poți spune mai multe despre ultimul volum din trilogie? Când ar trebui să ne așteptăm la o lansare?

Angela: Cu siguranță că Ecouri Eterne îți oferă mai multe amănunte despre viețile personajelor și istoria lor! Editura Leda are în plan să publice și acest nou volum, dar nu știu sigur când. Volumul 3 se află în lucru și sper să fie publicat pe la sfârșitul anului 2017! 

7. Ar trebui să avem la noi șervețele, atunci când avem în fața noastră ultima parte din trilogie? 

Angela: Eu cu siguranță voi avea șervețele la mine în timp ce o voi scrie! Cred că atunci când spui adio personajelor în finalul unei serii este de fiecare dată emoționant. A treia carte este încărcată cu foarte multe informații și are foarte multe dezvăluiri și surprize. Sper ca cititorii să treacă printr-un val de emoții. 

8. Îmi poți spune ce carte se află pe noptiera ta în momentul de față? 

Angela: Tocmai am terminat cartea Fury on Fire de Sophie Jordan și mi-a plăcut foarte mult! Este una din persoanele mele favorite din întreaga lume și-i devorez cărțile și în mod constant o rog să-mi dea copii în avans ale cărților ei (ARCs –Advanced Reader Copies, manuscrise)! 

9. Unde scrii de obicei?

Angela: De obicei scriu pe canapeaua din living. Câinii noștri, Pippin (un pomeranian) și S’more (un Pug-tzu), preferă să se urce pe mine și să mă ajute!  

10. Aveți vreo carte de care nu vă puteți plictisi și pe care o recitiți constant?

Angela: Am recitit seria Fever a scriitoarei Karen Marie Noning cel puțin o dată pe an! Iubesc evoluția personajului Mac cu tot sufletul meu, iar Karen este o scriitoare minunată! 

11. Aveți un mesaj pentru fanii dumneavoastră români?

Angela: Da! Vă mulțumesc pentru faptul că ați rămas cu mine în aceast demers de a apărea Emblema Eternității în România! Cititorii mei români au fost entuziasmați, buni și vă iubesc pe toți! Dacă doriți să fiți mai aproape de mine puteți să mă căutați pe Twitter, Facebook sau Instagram, mi-ar plăcea să vă cunosc mai bine! Mulțumesc foarte mult Blogului Cărți Alese pentru această oportunitate de a vă spune mai multe lucruri despre Evie, Alex și Emil! Xoxoxo, Ang

Comentarii

  1. acum m-ai facut si mai curioasa si imi doresc tare mult sa citesc aceasta carte

    RăspundețiȘtergere
  2. Este foarte captivanta povestea, deabea aștept volumul 3 de la ecouri eterne. Iubesc cartea asta! 😍😍

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre finalul Serialului The Vampire Diaries

Cu fiecare serial care se sfârșește mă simt din ce în ce mai secătuit de tinerețe, pentru că serialul de față am inceput să-l urmăresc încă de la primul sezon. Aveam de gând să public această postare exact după ce am vizualizat live episodul, dar nu am reușit să o finalizez din pricina tuturor sentimentelor pe care mi le-a transmis acest episod. Cu acest ultim episod pot confirma că ne-am întors la emoțiile primelor sezoane de aur. Micul joc oferit de Katherine și întoarcerea ei în serial ca antagonistă, pe care nu ai cum sa nu o îndrăgești și s-o urăști în același timp, l-am așteptat de foarte mult timp. Surpriza este că episodul nu a fost previzibil. Nu cred că sunt singurul care bănuia că Bonnie va muri, însă creatorii au ales altceva. Bonnie si-a regăsit încrederea și a salvat orașul împreună cu un alt personaj care a ademenit-o pe Katherine direct în bătaia flăcărilor iadului. Cred că replica ,,fight, love" a lui Enzo ne-au trezit sentimentele, iar când am

O serie de evenimente nefericite 1: Înneguratul început de Lemony Snicket Recenzie

Puteți comanda  romanul    de pe  Librăria Online Libris . Găsiți multe  c ărți de beletristică   și aveți transport gratuit acum dacă comandați de cel puțin 30 de lei, dacă nu, plătiți doar 4,99 de lei transportul. „Dacă vă plac poveștile cu final fericit, atunci poate ar fi mai bine să vă apucați de altă carte. În aceasta, nu doar că lipsește finalul fericit, dar nu există nici măcar un început fericit, iar între început și sfârșit sunt puține momente fericite.      O serie de evenimente fericite este o serie de cărți,care te surprinde de la început prin tonul și avertismentul din incipit. Înneguratul început ne introduce în lumea conturată de narator care ne prezintă de la bun început că aceast univers nu va fi unul cu un final fericit și că dacă suntem învățați cu o astfel de poveste, ar trebui să ne oprim din citit și să ne apucăm de o altă carte. Pe mine acest lucru m-a intrigat și mai mult și am riscat, asumându-mi acest avertisment.     Primul volum al seriei începe

De ce mă întrebați?

      Într-adevăr, lumea a luat-o razna și iubirea stă ascunsă printre colțurile lumii, de parcă existența ei ne-ar consuma. Putem fi de acord cu faptul că iubirea nu-i ușoară și că perioada dragostei este nedeterminată, dar dragostea nu este o știință sau vreo boală cu toate că ne putem scrie fiecare o rețetă când apar simptomele: fluturi în stomac, vise, atingeri și priviri pătrunzătoare. Reveria este benefică, dar nu visând la iubire ajungem să avem parte de ea, ci acționând.         Problema oamenilor din prezentul nostru este că nu mai acționează, oamenii nu mai speră și uneori ajung chiar să nu mai viseze. Nu condamn în totalitate această întorsătură pentru că adevărul este în fața ochilor noștri. Chiar și profa mea genială de latină mi-a dat dreptate, când am avut de făcut încă un eseu despre al 99-lea scriitor latin, care vorbea despre iubirea lui. Analizând fragmentele operei, mijloacele stilistice și sentimentele dăinuitoare, am ajuns să termin eseul mai spre seară. Citi