Treceți la conținutul principal

Serialul Broadchurch si finalul sezonului



Broadchurch este o miniserie (de doar 8 episoade) impresionantă cu personaje naturale interpretate de actori de excepție. Cu multă emoție și fiori, Broadchurch este un mister care trebuie dezlegat. 
Beth și Mark sunt părinții a doi copii, Chloe și Danny. Familia aparent este una fericită, până când inevitabilul s-a întâmplat: Beth nu-și găsește fiul de unsprezece ani. Prinsă în trafic, femeia simte că ceva s-a întâmplat. Poliția, paza de coastă cercetează plaja. Trupul unui copil a fost găsit. Era Danny. 
Noul detectiv din Broadchurch se ocupă de caz, împreună cu o altă femeie care aparține locului și este o persoană apropiată de familie. Făptașul a vrut ca totul să pară o sinucidere, dar după examinarea cadavrului au apărut probele care dovedesc faptul că băiatul a fost ucis.  Nu se mai întâmplase așa ceva în orașul Broadchuch și astfel moartea copilului pune un doliu aparent invizibil asupra întregului oraș, iar prinderea criminalului este o misiune dificilă. Toți își pun aceeași întrebare: Cine ar ucide un copil de unsprezece ani? Familia, vecinii, preotul, negustorii sunt anchetați de poliție și în acest fel alte secrete ies la suprafață. În cele opt episoade veți asista la povestea unei comunități întregi care se luptă pentru a descoperi adevărul.


Despre finalul serialului Broadchurch, episodul 8.

Nu ai cum să nu empatizezi cu personajele din această miniserie. Nu mi-am imaginat niciodată cum ar fi să-mi pierd propriul copil și să nu știu de ce și cine ar fi de vină. Este o experiență dureroasă, de neimaginat, care ar aduce o lacrimă și-ntr-un suflet rece. Psihologia serialului este remarcabilă, demonstrează că oamenii dintr-un oraș, comunitate mică pot fi uniți și pot împărți aceeași suferință, în timp ce în orașele mari, metropole, crima devine un lucru obișnuit și repetitiv încât nu ai timp să reacționezi; onfilctul psihologic este la nivel de grup. Am admirat extrem de mult personajele, actorii, scenariul și modul în care a fost filmat acest serial (multe aplauze regizorului), pentru că vizual arată foarte bine încă de la început. Primul episod îți dă fiori și emoționează, iar ultimul episod aduce același sentiment. Aflăm cine este făptașul, multe personaje sunt afectate de faptul că nu și-au dat seama de la început, pentru că era chiar acolo... Ultimele minute au fost un omagiu superb adus copilului și un fel de a spune *adio*. Am fost surprins de cine a fost criminalul, dar m-am bucurat că s-a făcut dreptate și majoritatea și-au găsit liniștea într-un fel. Datorită succesului miniseriei, britanicii extind miniseria cu un sezon 2, iar americanii vor produce varianta americană a miniseriei. Menționez câțiva actori din distribuția acestui serial: David Tennant, Jodie Whittaker, Olivia Colman.

TRAILER


\

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Despre finalul Serialului The Vampire Diaries

Cu fiecare serial care se sfârșește mă simt din ce în ce mai secătuit de tinerețe, pentru că serialul de față am inceput să-l urmăresc încă de la primul sezon. Aveam de gând să public această postare exact după ce am vizualizat live episodul, dar nu am reușit să o finalizez din pricina tuturor sentimentelor pe care mi le-a transmis acest episod. Cu acest ultim episod pot confirma că ne-am întors la emoțiile primelor sezoane de aur. Micul joc oferit de Katherine și întoarcerea ei în serial ca antagonistă, pe care nu ai cum sa nu o îndrăgești și s-o urăști în același timp, l-am așteptat de foarte mult timp. Surpriza este că episodul nu a fost previzibil. Nu cred că sunt singurul care bănuia că Bonnie va muri, însă creatorii au ales altceva. Bonnie si-a regăsit încrederea și a salvat orașul împreună cu un alt personaj care a ademenit-o pe Katherine direct în bătaia flăcărilor iadului. Cred că replica ,,fight, love" a lui Enzo ne-au trezit sentimentele, iar când am

O serie de evenimente nefericite 1: Înneguratul început de Lemony Snicket Recenzie

Puteți comanda  romanul    de pe  Librăria Online Libris . Găsiți multe  c ărți de beletristică   și aveți transport gratuit acum dacă comandați de cel puțin 30 de lei, dacă nu, plătiți doar 4,99 de lei transportul. „Dacă vă plac poveștile cu final fericit, atunci poate ar fi mai bine să vă apucați de altă carte. În aceasta, nu doar că lipsește finalul fericit, dar nu există nici măcar un început fericit, iar între început și sfârșit sunt puține momente fericite.      O serie de evenimente fericite este o serie de cărți,care te surprinde de la început prin tonul și avertismentul din incipit. Înneguratul început ne introduce în lumea conturată de narator care ne prezintă de la bun început că aceast univers nu va fi unul cu un final fericit și că dacă suntem învățați cu o astfel de poveste, ar trebui să ne oprim din citit și să ne apucăm de o altă carte. Pe mine acest lucru m-a intrigat și mai mult și am riscat, asumându-mi acest avertisment.     Primul volum al seriei începe

De ce mă întrebați?

      Într-adevăr, lumea a luat-o razna și iubirea stă ascunsă printre colțurile lumii, de parcă existența ei ne-ar consuma. Putem fi de acord cu faptul că iubirea nu-i ușoară și că perioada dragostei este nedeterminată, dar dragostea nu este o știință sau vreo boală cu toate că ne putem scrie fiecare o rețetă când apar simptomele: fluturi în stomac, vise, atingeri și priviri pătrunzătoare. Reveria este benefică, dar nu visând la iubire ajungem să avem parte de ea, ci acționând.         Problema oamenilor din prezentul nostru este că nu mai acționează, oamenii nu mai speră și uneori ajung chiar să nu mai viseze. Nu condamn în totalitate această întorsătură pentru că adevărul este în fața ochilor noștri. Chiar și profa mea genială de latină mi-a dat dreptate, când am avut de făcut încă un eseu despre al 99-lea scriitor latin, care vorbea despre iubirea lui. Analizând fragmentele operei, mijloacele stilistice și sentimentele dăinuitoare, am ajuns să termin eseul mai spre seară. Citi