Treceți la conținutul principal

De la jocurile copilăriei la jocurile viitorului!


            M-a făcut mama gamer! De mic mi-au plăcut jocurile și acum îmi amintesc jocurile copilăriei și chiar mi-este dor de acea joacă nevinovată. Pe când România se dezmeticea de comunism eu n-aveam habar ce-a fost sau ce o să urmeze. Viitorul era un cuvânt necunoscut și pe vremea aceea nu-mi puteam imagina cum trăim astăzi într-o tehnologie care este în continuă dezvoltare. Pentru mine totul a început cu un simplu joc, acela a fost Mario. Știu că mama îmi cumpărase un joc pe televizor și nu mă puteam dezlipi din fața ecranului până nu treceam un nivel sau să câștig. Am început să cumpăr casete cu fel și fel de jocuri până ce am abandonat jocurile pe televizor pentru cele pe calculator. Din nou, o enigmă pentru mine, dar am învățat de la alții. Nu mi-am luat repede un P.C., ci din când în când mă duceam la net cafe și știu că primul meu joc a fost G.T.A. II. Dacă ne uităm astăzi la jocurile G.T.A., putem remarca o evoluție extraordinară în materie de grafică și multe alte criterii, apropo de apariția G.T.A. V. 
           Primul meu P.C. a fost ca o comoară. Puteam acum să accesez o varietate de jocuri după bunul plac și încercam să fiu la curent cu noutățile, dar cum anii treceau devenea din ce în ce mai greu. Îmi plac multe genuri, dar cele mai mult îmi plac jocurile survival și horror. Primul mea experiență horror de gaming a fost Nosferatu și doar  când mă gândesc mi se face pielea de găină. Atracția mea spre horror a început cu vizionarea primelor filme, care au fost The Blair Witch Project, The Shinning și A nightmare on Elm Street. Cu toate că filmele mă înfricoșau și aveam coșmaruri, îmi plăcea tensiunea și adrenalina. Așa că am început să disec acest gen e jocuri și așa am găsit Resident Evil (la fel o evoluție remarcabilă) și Silent Hill, care am înțeles că sunt rivali când vine vorba de popularitate. Cu trecerea anilor atmosfera devenea din ce în ce mai reală și asta venea și cu necesități, cea mai importantă fiind placa video. Plăcile video sunt baza jocurilor video, care acum vă pot oferi o experiență 3D și ajungeți să vă transpuneți în timpul gamplay-ului. Datorită generației de plăci video a secolului XXI fanii filmelor, a benzilor desenate, pot intra în lumea imaginată de ei pentru că multe jocuri de succes au fost făcute după filme, cărți sau benzile desenate. Fanii Batman, X-men sau Harry Potter pot face parte din lumea aceea creată de studiouri, regizori. Acum pot să vă spun că jocurile X-men mi-au plăcut la nebunie și pe lângă jocurile horror-action, am terminat toate jocurile Harry Potter, dar nu puteam să realizez acest lucru dacă nu îmi schimbam piesele de la calculator, memoria RAM și placa video nVidia. Vedeți voi, Harry Potter and the deathly hollows a avut parte de două jocuri, cum au fost și cu filmele. Filmele au fost o călătorie emoționantă, cu atmosfera potrivită și un mod de a spune adio eroului generației magice, dar cele două jocuri nu s-au lăsat mai prejos. Datorită plăcii video ai parte de o experiență unică la Hogwarts, ultima bătălie și deznodământul epic. Datorită noii grafici am ajuns să simțim că suntem acel personaj din joc și chiar luptăm împotriva devoratorilor morții, a dementorilor și vrăjile sunt invocate de parcă este o situație de viață și de moarte. Am ales placa nVidia pentru că mi-a fost recomandată de multe persoane și sunt foarte mulțumit. Recomand nVidia pentru că îți oferă posibilitatea de a juca cele mai noi apariție în domeniul de gaming, fie că e ceva online gen World of Warcraft, fie că e noul Call of duty. Câteva categorii noi de plăci Nvidia: GeForce GTX,  GeForce GTX 650 Ti, GeForce GTX 650 Ti Boost. Dacă doriți să achiziționați un astfel de puiuț de aur nVidia, care vă oferă o experiență unică de gaming puteți comanda din acest Magazin online  de specialitate, și la fiecare achiziție a unei plăci video primiți 250 de lei credit de joc. Pentru mai multe detalii accesați site-ul. 
După ce terminasem ultimul joc Harry Potter (vă rog să nu judecați, sunt fan HP, dar și MARVEL etc), am revenit la vechile obiceiuri și am jucat seria Dead Space, chiar îl recomand -seara, căști și...mult noroc! :D
       Viitorul jocurilor video va fi unul măreț. Periodic sunt tot felul de târguri și convenții în S.U.A, Japonia care vin cu tot felul de inovații și jocuri noi, iar unii sunt plăriți să testeze tot felul de jocuri sau că sunt foarte buni la gaming. Eu văd în primul rând jocuri din ce în ce mai fizice, adică omul n-o să mai folosească tastatură, mouse, joystick, ci va folosi obiectele viitoare și se va deplasa fiind conectat de mici senzori, și astfel experiența este mai unică. Aș prefera ca pe viitor aparițiile Xbox, playstation, Wii să fie mai limitate, pentru că mă scot din sărite jocurile apărute exclusiv pentru o platformă (gen Xbox), sau în alt caz apar pentru aceste platforme și peste un anumit timp (luni chiar) apare varianta pentru P.C. Acest lucru mi se pare frustrant și este doar o chestie de marketing. Văd viitoarele jocuri din ce în ce mai realiste, mai ales acele jocuri online, care este un prilej de a cunoaște o varietate de persoane din toate colțurile planetei. Vreau ca jocurile să fie din ce în ce mai sigure și să apară din ce în ce mai puține probleme tehnice, sau chiar deloc și din ce în ce mai multă protecție atât pentru utilizator, cât și pentru firma producătoare. Aș vrea să mă surprindă iar cum am pățit de mic. Viitorul jocurilor video va fi din nou, un nou început. 
Pentru discuții, ca între gameri, puteți intra aici, pe Forum gaming.


O postare scrisă pentru Super Blog 2013

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Despre finalul Serialului The Vampire Diaries

Cu fiecare serial care se sfârșește mă simt din ce în ce mai secătuit de tinerețe, pentru că serialul de față am inceput să-l urmăresc încă de la primul sezon. Aveam de gând să public această postare exact după ce am vizualizat live episodul, dar nu am reușit să o finalizez din pricina tuturor sentimentelor pe care mi le-a transmis acest episod. Cu acest ultim episod pot confirma că ne-am întors la emoțiile primelor sezoane de aur. Micul joc oferit de Katherine și întoarcerea ei în serial ca antagonistă, pe care nu ai cum sa nu o îndrăgești și s-o urăști în același timp, l-am așteptat de foarte mult timp. Surpriza este că episodul nu a fost previzibil. Nu cred că sunt singurul care bănuia că Bonnie va muri, însă creatorii au ales altceva. Bonnie si-a regăsit încrederea și a salvat orașul împreună cu un alt personaj care a ademenit-o pe Katherine direct în bătaia flăcărilor iadului. Cred că replica ,,fight, love" a lui Enzo ne-au trezit sentimentele, iar când am

O serie de evenimente nefericite 1: Înneguratul început de Lemony Snicket Recenzie

Puteți comanda  romanul    de pe  Librăria Online Libris . Găsiți multe  c ărți de beletristică   și aveți transport gratuit acum dacă comandați de cel puțin 30 de lei, dacă nu, plătiți doar 4,99 de lei transportul. „Dacă vă plac poveștile cu final fericit, atunci poate ar fi mai bine să vă apucați de altă carte. În aceasta, nu doar că lipsește finalul fericit, dar nu există nici măcar un început fericit, iar între început și sfârșit sunt puține momente fericite.      O serie de evenimente fericite este o serie de cărți,care te surprinde de la început prin tonul și avertismentul din incipit. Înneguratul început ne introduce în lumea conturată de narator care ne prezintă de la bun început că aceast univers nu va fi unul cu un final fericit și că dacă suntem învățați cu o astfel de poveste, ar trebui să ne oprim din citit și să ne apucăm de o altă carte. Pe mine acest lucru m-a intrigat și mai mult și am riscat, asumându-mi acest avertisment.     Primul volum al seriei începe

De ce mă întrebați?

      Într-adevăr, lumea a luat-o razna și iubirea stă ascunsă printre colțurile lumii, de parcă existența ei ne-ar consuma. Putem fi de acord cu faptul că iubirea nu-i ușoară și că perioada dragostei este nedeterminată, dar dragostea nu este o știință sau vreo boală cu toate că ne putem scrie fiecare o rețetă când apar simptomele: fluturi în stomac, vise, atingeri și priviri pătrunzătoare. Reveria este benefică, dar nu visând la iubire ajungem să avem parte de ea, ci acționând.         Problema oamenilor din prezentul nostru este că nu mai acționează, oamenii nu mai speră și uneori ajung chiar să nu mai viseze. Nu condamn în totalitate această întorsătură pentru că adevărul este în fața ochilor noștri. Chiar și profa mea genială de latină mi-a dat dreptate, când am avut de făcut încă un eseu despre al 99-lea scriitor latin, care vorbea despre iubirea lui. Analizând fragmentele operei, mijloacele stilistice și sentimentele dăinuitoare, am ajuns să termin eseul mai spre seară. Citi