Treceți la conținutul principal

Animalul de firmă al femeilor

Ficțiune...

-Ce-ai făcut iubito azi?
-Dragule, am fost la cumpărături.
-Ți-ai luat ceva frumos?
-Da, o geantă.
-Încă o...
-Da, știu, dar asta este perfectă pentru o...

Și de aici am pierdut firul dialogului și nu pentru că devenea plictisitor, îmi iubesc soția, ci pentru că s-a transformat într-un monolog despre ceva unic, esențial și nu, nu sunt eu, ci un accesoriu, o geantă. Să înțeleg mai bine femeia care stă lângă mine? O cunosc de foartă multă vreme și când vine vorba de cumpărături (shoppinguit) mi se pare o femeie cu totul alta. Asta nu înseamnă că mă iubește mai puțin, dar femeile au o slăbiciune pentru accesorii și pentru detalii și am observat că geanta este unul din ele?! Noi bărbații ne uităm ca broasca la polizor, nu avem ce să facem sau să înțelegem această pasiune. Noi vedem materialul și posibila întrebuințare, dar femeile se gândesc la prea multe.
Știm asta, nu trebuie să ne uităm în geanta unei femei și nici nu-i politicos, dar întâmplarea a făcut că din greșeală am văzut și nu mă așteptam să fie atât de multe lucruri. Cu geanta pur și simplu puteai să deschizi un magazin, eventual o trusă de prim ajutor și nu mai spun de lucrurile cruciale pentru o femeie... 
Nu pot să nu râd când mă gândesc la liceu. În unele ore mă uitam la colegii mei (aveam multe fete în clasă norocosul de mine >:) ) și nu erau atenți la oră, ci se uitau în oglindă, eventual și cu telefonul, folosindu-se de camera din față. Atente dacă sunt machiate cum trebuie sau dacă le-a mai crescut din sprâncene...chiar nu pot să înțeleg lucrul acesta, mai ales că acest proces se repeta de multe ori pe parcursul orelor. 
Nu ne-am oprit niciodată să ne gândim de ce unele femei preferă acele genți simple și altele așa de mari încât o să te întrebi dacă se duce la camping sau înconjoară pământul. Femeia e pregătită, anticipează momentul, dar dacă găsim un mod să le împăcăm pe toate? Gențile reimaginate de Reeija cu prețuri acceptabile și sunt din punctul meu de vedere clasice și destul încăpătoare pentru o femeie și cred că o să-mi fac fericită soția cu acest cadou. Sunt sigur că doar cuvintele genți din piele atrage atenția unei femei. Și da, dacă aș reimagina o geantă, aș vrea ca toate femeile să le aibă dar nu unele gigantice, care transformă femeia într-un muncitor în mai multe domenii. Vreau ca ea să fie lipsită de griji, să-și țină lucrurile cu adevărat esențiale și dacă se pierde o geantă, să nu fie sfârșitul lumii...

Cum văd femeile gențile, accesoriile, hainele și cu siguranță gențile celor de la Reeija veți vedea aici, în acest film. O comedie mai veche, dar bună și chiar m-a făcut să înțeleg mai bine femeile și fixațiile lor. Enjoy the trailer!



Postare scrisă pentru Super Blog 2013.

Comentarii

  1. =)) Oh, asta chiar e tare;)) ...desigur incep sa cred ca fac parte dintr-o alta specie desi sunt fata ;))...niciodata nu realizez ce sunt in gentile colegelor mele...cand geanta mea pare goala si pentru lucruri esentiale, colegele mele pot deschide foarte bine un salon de frumusete cu lucrurile din genti si in mod paradoxal gentile alea cantaresc mai mult decat gentile care le caram cu noi pentru ore, si tot acelea sunt mai grele pentru ele ci nu cele cu machiaje, placa de intins parul, portofelul/gol sau plin..agrafe. oglinda, perie, lac de unghii, o chestie pt uscat unghile, apa de gura( da aia e esentiala ) ..produsele de igiena, servetele..plusuri, telefoane mobile sau o gramada de sclipici da am ramas soc=)) Si trusa de prim ajutor ....daca am omis ceva e grav ;)) oricum e foarte tare articolul

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre finalul Serialului The Vampire Diaries

Cu fiecare serial care se sfârșește mă simt din ce în ce mai secătuit de tinerețe, pentru că serialul de față am inceput să-l urmăresc încă de la primul sezon. Aveam de gând să public această postare exact după ce am vizualizat live episodul, dar nu am reușit să o finalizez din pricina tuturor sentimentelor pe care mi le-a transmis acest episod. Cu acest ultim episod pot confirma că ne-am întors la emoțiile primelor sezoane de aur. Micul joc oferit de Katherine și întoarcerea ei în serial ca antagonistă, pe care nu ai cum sa nu o îndrăgești și s-o urăști în același timp, l-am așteptat de foarte mult timp. Surpriza este că episodul nu a fost previzibil. Nu cred că sunt singurul care bănuia că Bonnie va muri, însă creatorii au ales altceva. Bonnie si-a regăsit încrederea și a salvat orașul împreună cu un alt personaj care a ademenit-o pe Katherine direct în bătaia flăcărilor iadului. Cred că replica ,,fight, love" a lui Enzo ne-au trezit sentimentele, iar când am

O serie de evenimente nefericite 1: Înneguratul început de Lemony Snicket Recenzie

Puteți comanda  romanul    de pe  Librăria Online Libris . Găsiți multe  c ărți de beletristică   și aveți transport gratuit acum dacă comandați de cel puțin 30 de lei, dacă nu, plătiți doar 4,99 de lei transportul. „Dacă vă plac poveștile cu final fericit, atunci poate ar fi mai bine să vă apucați de altă carte. În aceasta, nu doar că lipsește finalul fericit, dar nu există nici măcar un început fericit, iar între început și sfârșit sunt puține momente fericite.      O serie de evenimente fericite este o serie de cărți,care te surprinde de la început prin tonul și avertismentul din incipit. Înneguratul început ne introduce în lumea conturată de narator care ne prezintă de la bun început că aceast univers nu va fi unul cu un final fericit și că dacă suntem învățați cu o astfel de poveste, ar trebui să ne oprim din citit și să ne apucăm de o altă carte. Pe mine acest lucru m-a intrigat și mai mult și am riscat, asumându-mi acest avertisment.     Primul volum al seriei începe

De ce mă întrebați?

      Într-adevăr, lumea a luat-o razna și iubirea stă ascunsă printre colțurile lumii, de parcă existența ei ne-ar consuma. Putem fi de acord cu faptul că iubirea nu-i ușoară și că perioada dragostei este nedeterminată, dar dragostea nu este o știință sau vreo boală cu toate că ne putem scrie fiecare o rețetă când apar simptomele: fluturi în stomac, vise, atingeri și priviri pătrunzătoare. Reveria este benefică, dar nu visând la iubire ajungem să avem parte de ea, ci acționând.         Problema oamenilor din prezentul nostru este că nu mai acționează, oamenii nu mai speră și uneori ajung chiar să nu mai viseze. Nu condamn în totalitate această întorsătură pentru că adevărul este în fața ochilor noștri. Chiar și profa mea genială de latină mi-a dat dreptate, când am avut de făcut încă un eseu despre al 99-lea scriitor latin, care vorbea despre iubirea lui. Analizând fragmentele operei, mijloacele stilistice și sentimentele dăinuitoare, am ajuns să termin eseul mai spre seară. Citi