Eve de Anna Carey Recenzie

"O aventură captivantă, de neuitat, şi o nouă imagine, plină de prospeţime, a ceea ce înseamnă adevarata dragoste."Lauren Kate- autoarea seriei Damnare

98% Din populaţie a pierit din cauza molimei, iar acum în anul 2032 Noua Americă era condusă de un Rege.
 Eve şi-a pierdut mama din cauza virusului mortal, rămâne orfană, singura ei casă era acum şcoala de fete. Ea era în ultimul an şi după ce absolvea trebuia să înceapă o nouă viaţă alături de cele mai bune prietene. Dar Arden, o colegă, evadează de faţă cu ea şi îi dezvăluie şi motivul. Eve trebuia doar să traverseze lacul şi să vadă cu ochii ei ce se întâmpla cu elevele dupa absolvire. Cu greu, Eve traversează lacul şi descoperă adevărul. În cladirea "fără ferestre" fetele erau ţintuite la pat, procreau nou născuţi pentru a popula Noua Americă. Nu aveau niciun viitor, profesorii le minţeau, iar Eve nu avea să devină o artistă.
Este ajutată de o profesoară să evadeze şi porneşte într-o "călătorie" de neuitat plină de peripeţii.

"S-a întors spre mine.O să ajungem noi acolo.Era ceva în cuvântul -noi- ceva ce mă calma.Nu mai era el.Nu mai eram eu. Eram noi."

Eve este o carte incredibilă, o experienţă indedită. Mi-a placut enorm povestea de dragoste care se împleteşte într-un haos total, chiar dacă se temeau pentru ziua de mâine cei doi aveau speranţe. Eve, care era învăţată să se teamă de bărbaţi îşi dă seama că persoana de sex opus, pe care o întâlneşte şi îi salvează viaţa, este atipică. Mi-a plăcut foarte mult faptul că romanul a fost dur, evoluţia personajului principal, întorsătura pe care o ia romanul.
La începutul cărţii avem  scrisoarea lui Eve de la mama sa, care mi-a stârnit interesul.
Un lucru interesant este că autoarea foloseşte la începutul romanului, la mijloc şi la sfârşit cuvintele "te iubesc, te iubesc, te iubesc".
Finalul romanului mi-a tăiat respiraţia, este neaşteptat şi emoţionant.