Aparitie Leda:Recuperatorii

Thriller-ul futuristic Recuperatorii al autorului american Eric Garcia pune publicul dinaintea unei situaţii mai puţin obişnuite. Mai precis, Garcia este autorul romanului, dar şi al scenariului filmului Repo Men, inspirat de roman, lansat în acest an de studiourile Universal Pictures şi avându-i în rolurile principale pe celebrii Jude Law, Forest Whitacker şi Liev Schreiber.

Atât cartea, cât şi filmul spun povestea palpitantă a unor recuperatori care, într-un viitor apropiat de domeniul coşmarului, îi caută şi îi măcelăresc pe deţinătorii de organe artificiale care nu îşi pot plăti creditele contractate la bănci.

Deşi înrudite, cele două lucrări sunt departe de a fi identice. Ca urmare, dacă filmul Repo Men v-a pus pe gânduri şi v-a ridicat nişte întrebări, Editura Leda vă invită să parcurgeţi romanul Recuperatorii ca să aflaţi răspunsurile.




Comentarii

  1. filmul e suuuuper.....sa vad cartea, poate imi va placea!

    RăspundețiȘtergere
  2. filmul nu l'am vazut,dar cartea nu este pe placul meu.nu sunt fana a cartilor de genu.

    RăspundețiȘtergere
  3. am vazut si eu filmul:X e super captivantD: cartea trebuie sa fie si mai buna:>

    RăspundețiȘtergere
  4. Filmul e foarte reusit cu niste actori talentati, socant prin tema abordata. Mi-a placut foarte mult, in special finalul la care sincer nu ma asteptam...ar fi fain sa apara si cartea, cred ca ar avea ceva succes.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am vazut filmul,dar imi place descrierea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Tot spuneam ca o sa mi-o iau,dar nu a fost sa fie:D.Imi place tare mult

    RăspundețiȘtergere
  7. a fost un film de succes , dar tot nu l-am vazut si nici carte parca nu ma prea atrage.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu