Vă puteți abona să primiți postările prin e-mail

5/12/2014

Am revenit, cititorilor!

Scriu această postare cu tot curajul și toată fericirea, dar și cu speranța că mă veți putea ierta. De o perioadă n-am mai putut scrie, nu m-am mai putut concentra din cauza problemelor, ba mici, ba mari, astfel încât am stagnat. Sper că mă veți putea ierta și dacă vedeți aceste cuvinte vreau să vă anunț că nu trebuie să ratați ziua de 15 mai pe blog, fiți cu ochii pe blog în jurul orei 17:00.  Indiciu: Multe cărți! (:

P.S. Câștigătorul ultimului concurs va fi afișat tot joi.



3 comentarii:

  1. Chiar mă gândeam că în ultimele luni au dispărut mulți dintre autorii blogurilor bune. :(
    Welcome back!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vom fi aici cu siguranta, asteptam vesti despre ultimele cati citite

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate