Vă puteți abona să primiți postările prin e-mail

7/01/2013

Concurs pe Facebook: Editura Trei!



Trimite o poza cu cartea voastra preferata pe 8 iulie la adresa de e-mail din fotografia de mai sus. E-mail-ul trebuie sa contina poza, numele vostru complet si localitatea de unde sunteti. De pe 8 pana pe 14 iulie pozele vor fi postate pe pagina de facebook. Ca sa castigati cele doua carti, trebuie sa aveti poza cu cele mai multe aprecieri pana pe 14 iulie ora 23:00. 
ATENTIE! Persoanele care va apreciaza poza trebuie sa dea like si paginii Carti Alese !


@Carti Alese

5 comentarii:

  1. foarte interesanta ideea .. o sa trimit sii eu dar trebuie sa ma gangesc ce aleg

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce concurs interesant. O sa incerc sa particip si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna sunt noua in domeniu si am pus la cale un concurs care te-ar putea interesa http://my-nerdy-days.blogspot.ro/ (puteti castiga serii de carti in engleza).

    RăspundețiȘtergere
  4. Sicer nu prea particip la acest gen de concursuri (cu like-uri) deci nu prea stiu ce sa zic....

    RăspundețiȘtergere
  5. o sa trimit o poza, dar cum nu am facebook si nu am pe cine sa indrum sa dea like pozei o sa astept like-uri sincere din partea celor care au facebook si le place cartea pe care o sa o pozez!

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate