Vă puteți abona să primiți postările prin e-mail

1/04/2013

Concurs pentru cititorii fideli

Cine apreciază postările? Doar voi!
Sunteți premiați dacă vă împărtășiți părerile, postând comentarii postările din ultimele luni. Fiecare comentariu va fi punctat după anumite criderii (adică, să nu aberați; trebuie să scrieți corect...) și cine are cele mai multe puncte câștigă premii oferite de Editura Leda!

Premiul I

Premiul II

Vă puteți înscrie lâsând un comentariu la această postare în care vă exprimați acordul.
Trebuie să fiți activi în perioada 4 ianuarie-25 ianuarie 2013.

@Carti Alese

24 de comentarii:

  1. Jur solemn sa nu aberez. Incerc si eu. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne, la cat bine a facul acest blog, in aria cartilor pe suport de hartie...-pe bune, multi s-au apucat temeinic de citit in urma recenziilor prezentate aici- ar trebui sa fie batalie la inscriere. Succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma inscriu si eu cu cea mai mare placere:X

    RăspundețiȘtergere
  4. Pana la urma s-au inscris multe persoane :-s Si inca mai e timp X_X Sper totusi sa castig macar premiul 2.

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu vreau sa particip! sper sa castig!

    RăspundețiȘtergere
  6. s-au inscris ceva persoane, spor la comentat

    RăspundețiȘtergere
  7. sigur ca da, sunt un adevarat fan al cartilor

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma inscriu, chiar daca am vazut cam tarziu.

    RăspundețiȘtergere
  9. Competitia e mare :)) Si oarecum deja stiu cine va castiga :)) Am o vaga impresie :-? Cred ca Nastya Paun si Denisa vor castiga cartile :) Succes in continuare :X

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate