Vă puteți abona să primiți postările prin e-mail

1/26/2013

Concurs pentru cititorii fideli #2 (26 ianuarie-26 februarie)

Cărţi din ce în ce mai interesante am ales şi sper să vă placă. Aceste cărţi sunt oferite de EDITURA LEDA şi CORINT JUNIOR.

Premiul I

 Premiul II
 Din greşeală am adăugat o carte deja câştigată, aşa că o să vă pun pe voi (cei care participaţi) să alegeţi cartea pentru premiul II. Lăsaţi comentariu la această postare cu alegerea voastră şi cea cu cele mai multe cereri, aceea va fi aleasă.
Scopul vostru este să vă daţi cu părerea  asupra postărilor din perioada 26 ianuarie-26 februarie, iar doi participanţi vor câştiga aceste cărţi. Voi puncta conţinutul comentariilor după seriozitate, corectitudine şi multe altele. Lăsaţi la această postare un comentariu în care să spuneţi că doriţi să participaţi.

@Carti Alese

36 de comentarii:

  1. incerc si eu sa ma inscriu
    cate comentarii maxim trebuie sa fie per postare?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unul singur, dar puteţi răspunde comentariilor altor utilizatori, dacă doriţi.

      Ștergere
  2. Am zis ca nu mai fac, dar nu ma pot abtine. Of, ma inscriu si eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e destul de greu sa te abti pentru ca acest tip de concurs este printre putinele in care totul e la vedere

      Ștergere
    2. Incerc sa nu ma bag la astfel de concursuri pentru ca renunt pe drum, dar premiile merita efortul si da, totul este la vedere. Si se tine cont nu numai de cantitate ci si de calitate.

      Ștergere
    3. exact, ceea ce e foarte bine

      Ștergere
  3. O sa ma inscriu si eu.

    RăspundețiȘtergere
  4. incerc si eu...oricum comentez din placere

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma inscriu si eu :).Felicitari pentru concurs.

    RăspundețiȘtergere
  6. Particip :D Am si Divergent si Vrajitor si Vrajitoare :X Deci as vrea sa imi continui seriile :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am nevoie de vrajitor si vrajitoare din cele enumerate de tine mai sus

      Ștergere
    2. E chiar foarte draguta seria. Imi plac cartile fantasy ale lui James Patterson.

      Ștergere
    3. ma bucur ca tea-i inscris michikit. altfel nu stiu daca te cunosteam;0

      Ștergere
    4. :)) Si eu ma bucur ca te cunosc, dar nu cred ca mai fac asa ceva vreodata.

      Ștergere
    5. asa spun si eu pana data viitoare

      Ștergere
    6. E prima si ultima data cand chiar ma chinui. Imi pare rau ca opun rezistenta :)). Dar dupa asta chiar nu as vrea sa mai particip la astfel de concursuri. Este obositor. :))

      Ștergere
    7. si eu opun rezistenta pentru ca imi doresc mult primul loc =)) scuze

      Ștergere
  7. si eu ma inscriu.Imi place mult blogoul,desi de multa vreme ma uit p-aici .Tresa incep sa si comentez^^

    RăspundețiȘtergere
  8. Particip...sper sa am mai mult noroc decat cu celalalt.

    RăspundețiȘtergere
  9. Tara Duncan... Desi :)) am vazut acum ca sunt 8 volume X_X

    RăspundețiȘtergere
  10. Probabil Tunele 5. Am auzit ca ar fi buna seria. :)

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate