Vă puteți abona să primiți postările prin e-mail

12/14/2012

Sfârșitul de săptămână #54-#57

A venit iarnaaa și eu nu am mai postat de ceva vreme...

Am terminat cu învățatul și cu  multe altele. Am organizat o excursie și am apucat să văd finalul Sagăi Amurg împreună cu 16 persoane dragi mie (: . Urmează să scriu mai multe recenzii (printre care și Zori de Zi II ) . Am citit Captiv în labirint de James Dashner și Frumoșii de Scott Westerfeld, iar acum citesc Fifty shades 2. Nu am mai postat pe blog așa de mult, pentru că m-am axat pe scris. Da, scriu un roman și sper să fie apreciat. 
Vă pregătesc niște concursuri pentru că *Santa Claus* este darnic împreună cu editurile noastre favorite. Cei care au câștigat și nu au primit premiile încă, le primiți săptămâna viitoare cu siguranță.

Și melodiiile! *_*





Să aveți un sfârșit de săptămână fain!

@Carti Alese

8 comentarii:

  1. Fifty Shades 1,2,...sa nu ajungi la 3.Le-am citit pe toate. In romana....un esec total.Sorry! Si eu, care eram fana rau!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să știi Mariana că ai dreptate, unele replici sunt foarte "geniale" în engleza, limba mamă a romanului...

      Ștergere
  2. si eu am luat primele 2 volum din vicii, dar nu ma atrag, la cata publicitate li s-a facut, ma asteptam la mai mult,...si apropo, sper sa citesc intr-o zi un roman semnat de tine, asa ca-ti dorez numai bafta

    RăspundețiȘtergere
  3. Scriiiii un roman?! Hei, I want to read it! :O Cand il publici? :) Si clar ca o sa fie apreciat! Gandeste-te doar la cele 130 de persoane de pe facebook din grupul We love books! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi se pare foarte bine ca scri un roman.:)
    Si eu vreau sa fac asta dar cand voi fi mai mare cam pe la 25 de ani.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bafta cu publicarea romanului.Sa ne zici unde l-ai publicat ca sa-l luam si noi.Rabdare si perseverenta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa de bine m-am simtit cand am ascultat A thousand years :x prima data am ascultat-o aici, dar joi la cinema :x a fost bestial momentul cand a inceput piesa :X daca nu erai tu probabil nu stiam versurile :))

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate