Vă puteți abona să primiți postările prin e-mail

10/08/2012

Sfarsitul de saptamana #48 & Castigatorii Concursurilor

Câștigătorii Concursului de sfârșit de vară
Premiul I : Nastya Paun
Premiul II: Dana1707
Premiul III : Justlaugh
Premiul IV:Michikit

Câștigătorul Concursului Corint Junior
Nastya Paun

Câștigătorii sunt rugați să trimită datele lor prin e-mail, folosind pagina CONTACT!

Zilele acestea am început o carte în engleză foarte interesantă și în temă cu luna octombrie. Am terminat romanul lui J.D.Salinger De veghe în lanul de secară și i-am făcut o recenzie. 
Vreau cât mai repede să treacă luna octombrie, ca să dau tezele și să vină vacanța, dar înainte de vacanță vreau să mă duc să văd Zori de Zi partea a II-a; bineînțeles, asta se lasă cu o excursie.

Vă las cu noua melodie semnată  Adele, care este coloana sonoră a noului fillm James Bond.

O săptămână liniștită, vă doresc!

@Carti Alese

17 comentarii:

  1. m-am si panicat ca vad castigatorii;)))ne ti aici cu sufletul la gura:P

    RăspundețiȘtergere
  2. nu stiam melodia chiar e faina:X...majoritatea de la Adele sunt:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-am adus aminte de coletele de la Creatura. Era un concurs prin iunie-iulie.
    Le-ai mai expediat? Pentru ca eu nu am primit nimic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am trimis, te rog trimite inca o data e-mail cu ce premiu ai castigat si datele tale.

      Ștergere
  4. Ieiii am castigat:x:x:x Pana cand trebuie sa trimitem datele?Sunt pe telefon...si de aceea intreb,pentru ca nu prea merge pe tel:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dana, eu sunt rabdator, cateodata mult prea rabdator. Dar de fiecare data astept cel putin sapte zile asa ca nu-ti fa griji.

      Ștergere
    2. Multumesc pentru raspuns:)O sa trimit cat mai repede:)

      Ștergere
  5. Multumesc!!..si felicitari si celorlalti castigatori!:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ador piesa! skyfall... E genul de piesa care te prinde inca din primele secunde. Iar vocea lui Adele... incomparabila.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate