Film: 21 jump street Recenzie

Jenko (Channing Tatum) și Schmidt(Jonah Hill) au fost colegi de liceu, doar că atunci nu se înțelegeau pentru că unul era popular iar celălalt...nepopular.După șapte ani aceștia se regăsesc la Academia de poliție și devin prieteni buni, ajutându-se reciproc. Se așteptau la multă acțiune când aveau să profeseze, dar nu s-au gândit niciodată că o să ajungă iar la liceu.
Pentru că sunt niște polițiști stângaci, aceștia trebuie să participe la un program sub acoperire- operațiunea Jump Street. Cei doi vor lucra sub acoperire ca liceeni pentru a afla cine produce/furnizează noile droguri  în școală și a opri consumul lor.
De ce au fost aleși? "Pentru că păreți tineri și aveți feță de Miley Cyrus și Justin Bieber "
Regulile operațiunii sunt: "Stați în școală și nu fiți exmatriculați, iar relațiile cu elevele sau profesoarele sunt interzise!"
Cine ar fi crezut că rolurile se pot inversa? Cel care era popular în liceu acum nu mai era, iar cel de care se făcea râs acum devine cel mai popular. Jenko are probleme cu Chimia, iar pe Schmidth îl place toată lumea. La început aceștia trebuie să se infiltreze printre liceeni, apoi sunt puși să testeze drogul, ajungând să dea o petrecere infernala la ei acasă, unde situația scapă de sub control.
O să afle cine e furnizorul? Se vor da de gol?
Un film incredibil de haios. Un film perfect de văzut cu prietenii, o comedie neașteptat de bună, care m-a impresionat când am văzut că joacă și Johnny Depp. Ceilalți actori au fost hilari, au jucat foarte bine (Channing Tatum, Jonah Hill) și nu mă așteptam ca furnizorul să fie acea persoană. Un film care vă aduce aminte de liceu, de amintiri și multe altele!
TRAILER