Vă puteți abona să primiți postările prin e-mail

6/21/2012

Castigatorul concursului de fidelitate Leda #7 & ceilalti castigatori

Cea mai fidelă cititoare a blogului  este Ștefana Alexandra
Felicitări!

Câștigătorii concursurilor de cărți anterioare
 - zilele acestea trimit cărțile, o parte din cărți au fost trimise.
Dacă săptămâna viitoare nu primiți niciun e-mail, atunci vă rog să-mi trimiteți un e-mail cu premiul câștigat pe blog, numele, adresă...
Folosiți pagina CONTACT!

Câștigători de la care nu am primit  e-mail
Andrei Oana (Uneori, sub clar de lună)
Geanina G (Evernight)
Iulia Neagoe (Moartă și înviată)
Alexandra Ardelean (Academia Vampirilor 5)

@Carti Alese

11 comentarii:

  1. Mersi;;) Chiar mă bucur că am câştigat.
    Folosesc pagina de contact să trimit datele, nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da! Am primit e-mailul și am împachetat cărțile! :D

      Ștergere
    2. Cât de tare! Abia aştept să le primesc, o să fie o lectură super.

      Ștergere
  2. Am primit astazi cartea. Merci mult! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari, Ștefana Alexandra! Mult succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari! Spor la citit!

    P.S. Sper ca nu te superi daca fac putina publicitate pe blogul tau.
    Te invit la un concurs pe blogul meu: http://inabookshelf.wordpress.com/2012/06/20/concurs/

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai avut timp sa trimiti cartea "Jocul minciunii 2" pentru mine (DHG), participanta la concursul Leda #6 ?

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate