Vă puteți abona să primiți postările prin e-mail

6/04/2012

Castigatorii Concursurilor Creatura și Leda #6(Update)

Castigatorii Concursului Creatura

Diaconu Andra Simona(I)  Dan Daiana(II) Ciureanu Lavinia(III)
 Cismaru Denise (IV) Poeana Stefania(V) Lacatusu Ioana (VI)
 Husanu Simona(VII)  Botezatu Paula(VIII) Monica V(IX)
 
 Axene Elena(X) Monea Simina(XI) Cacovean Adela(XII)
 
Oprea Gabriela Isabela(XIII) Unguru Beatrice(XIV) Elena Zaharia (XV)
 Alexandra Alistar (XVIII)

Câștigătorii 
Concursului Leda #6
 
Demetrescu Horatiu Grabriel(Jocul Minciunii 2) Iulia Neagoe(Moartă și înviată) Andrei Oana (Uneori, sub clar de lună)

Aștept un e-mail de la toți, cu datele voastre, premiul câștigat.
Folosiți pagina CONTACT de sus.
@Carti Alese

18 comentarii:

  1. Felicitari castigatorilor ! Credeam ca am si eu o sansa :( Rezultatele la concursul viitor pe cand ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca te referi la Concursul Leda #6, maine postez castigatorii in aceeasi postare.

      Ștergere
  2. yayy,de data asta am avut noroc:)
    ma bucur ca am castigat,fiindca o sa-mi comand si cartea cand apare si va fi frumos sa pun intre pagini un semn de carte semnat:)
    iti trimit datele mele prin mail,claudiu?;;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foloseste pagina contact te rog si scrie si ce premiu ai castigat

      Ștergere
  3. Felicitari castigatorilor ! Credeam ca am si eu o sansa

    RăspundețiȘtergere
  4. wow, asta chiar ca a fost neasteptat, abia astept sa citesc cartea

    RăspundețiȘtergere
  5. am câștigat ;))
    felicitari și celorlalți câștigători ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitări câştigătorilor! Spor la citit pentru cine a primit cartea! Eu ştiam că nu am şanse, deobicei nu le prea am cu norocul :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari norocosilor castigatori!

    RăspundețiȘtergere
  8. ei, bravo! o poala de castigatori!feliitari!

    RăspundețiȘtergere
  9. afisezi azi la concursul Leda castigatorii?

    RăspundețiȘtergere
  10. Felicitari pentru toti ce se vor bucura de aceste premii, dar si pentru organizatoul concursurilor !
    Am trimis datele mele prin sectiunea "Contact".

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitari tuturor si va multumesc foarte mult!

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate