Vă puteți abona să primiți postările prin e-mail

5/14/2012

True Blood Season 5 Trailer

15 comentarii:

  1. Uău! Am rămas O_O când l-am văzut. Mi se pare doar mie sau Sookie arată mult mai bine în sezonul ăsta? :)) Mă rog timpa care o joacă Anna Paquin. Oricum sezonul 5 se anunţă a fi tare interesant:-?, păcat că n-am văzut încă sezonul 4 :-s aşa că mai am de recuperat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa te apuci neaparat <3 .Da dependenta :>

      Ștergere
  2. Am revazut sezonul 4 ...asa de dor mi-a fost de True Blood(sau mai bine zis de cuplul Eric-Sookie)...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da si eu mai fac asta cateodata ,imi place sa ma uit la episoade mai vechi si sa imi amintesc de vechile cupluri..

      Ștergere
  3. @_@ A evoluat serialul fata de primul sezon. As vrea sa ii dau skip pentru ca primul nu mi se pare indeajuns de serios, cel putin nu ep pe care le-am vazut eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact aceiaşi reacţie am avut-o şi eu când am văzut Trailerul :)) Ce am văzut eu în primul sezon nici nu se compară cu cel de-al cincilea sezon :))

      Ștergere
    2. Da pe la inceput nici mie nu mi-se parea cine stie ce ..Dar e foarte adevarat ca in sezonul cinci se observa o evolutie destul de mare .Acum de abia astept urmatorul episod.

      Ștergere
  4. ...bine, si cartile au o evolutie asemanatoare. De la simplu-simplut la simplu-complicat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Complicat e bine, iti da mai mult de gandit si nu alergi pur si simplu prin poveste.

      Ștergere
    2. Asa e :)) ,ar fi imposibil sa alergi printr-o serie ca asta .Pur si simplu nu te lasa nici un minut sa iti tragi sufletul ,mereu se intampla cate cv <3

      Ștergere
  5. De abia astept sa apara:X Nu mai este mult...

    RăspundețiȘtergere
  6. in vara ma voi aopuca si eu de sezonul ....1, spre rusinea mea

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate