Vă puteți abona să primiți postările prin e-mail

5/06/2012

Sfarsitul de Saptamana #26

Ce mai faceți?
Ați văzut Super Luna?  Pe mine nu m-a lăsat să dorm vreo două nopți, dar era superbă. Am terminat de citit 
Despre frumusețea uitată a vieții de Andrei Pleșu și mai am o sută de pagini și termin Altfel de îngeri de Lili St. Crow. (  și îmi placeeee! ).
Postarea aceasta o să fie mai scurtă pentru că am de învățat la Psihologie.
Câștigătorul concursului de fidelitate pe luna Aprilie va fi afișat  pe blog miercuri.
Și melodia :)
Sper că ați avut un sfârșit de săptămână fain!

@Carti Alese

8 comentarii:

  1. am fost pe faleza să vad luna si credeam ca o să fie mai mare, apoi am aflat ca a fost mai mare pe la 6 dimineata. eh, poate data viitoare. (^_^)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, am vazut Super Luna si faptul ca anul trecut n-am vazut-o...m-a transformat intr-o persoana foarte, foarte entuziasmata care a admirato destul de mult timp...suficient ca sa ma doara capul. In orice caz, ma bucur ca am privit-o, dar imi pare rau ca n-am vazut rasaritul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu n-am văzut-o şi mi-e foarte ciudă. Voiam să merg să o văd, dar am adormit, nu ştiu cum am reuşit, măcar au fost dăuţi nişte prieteni şi au făcut poze şi ştiu cum arăta :)) Vreau şi eu Altfel de îngeri ;)) Sper să reuşesc să mi-.o iau luna aceasta:-?

    RăspundețiȘtergere
  4. Din pacate am ratat luna:( De cand nu am mai ascultat melodia aceea..

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place melodia si imi place si de 'Coldplay'

    RăspundețiȘtergere
  6. imi place mult Clodplay, mai ales ultima melodie Paradise

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate