Vă puteți abona să primiți postările prin e-mail

5/31/2012

Concurs Leda #7 "Spulberă-mă" & "Experimentul Angel"



Pentru a participa la acest concurs trebuie să fiți activi pe blog ( să comentați postările lunii mai și cele care apar în iunie) și să lăsați un comentariu la această postare cu numele vostru și localitatea de unde sunteți.


Veți fi punctați după calitate, cantitate și corectitudinea comentariilor lăsate.
 Puteți avea cate comentarii doriți la o postare, dacă își au rostul !
Pentru un comentariu primiți maxim 3 puncte!


Vă puteți înscrie până pe 16 iunie 2012!
Câștigătorul este anunțat pe 17 iunie.


@Carti Alese

15 comentarii:

  1. Super concursul! Ma inscriu si eu! Ce bine ca am descoperit acest site!
    Nume:Grigorescu Izabela
    Localitatea:Pitesti (judetul Arges)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur Izabela! Nu uita că trebuie să lași comentarii postarilor de la inceputul lunii mai si cele din iunie, pentru a acumula puncte.

      În curând o să postez și alte concursuri :).

      Ștergere
  2. Nume: Tiba Ştefana Alexandra
    Localitatea: Iaşi Judeţul Iaşi

    RăspundețiȘtergere
  3. Yeeey încă un concurs :X
    Nume : Unguru Biatrice
    Localitatea: Bacău,Județul Bacău

    RăspundețiȘtergere
  4. nume:popescu paula
    localitate: horia jud neamt

    RăspundețiȘtergere
  5. Nume:Ciureanu Lavinia
    Localitate:Negresti,jud.Vaslui
    sunt super cartile!:D

    RăspundețiȘtergere
  6. din cate stiu eu, ,,spulbera-ma" este relativ noua...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da in momentul asta o am in mana. :)
      Maine o prezint la scoala :)

      Ștergere
  7. Nume:Calin Bianca
    Localitate:Barlad,jud. Vaslui

    RăspundețiȘtergere
  8. Nume :Doncea Andreea
    Localitate :Pitesti ,jud Arges

    RăspundețiȘtergere
  9. nume: ceausu madalina
    localitate: vrancea, panciu.

    RăspundețiȘtergere
  10. nume: Nicolae Dana Ramona
    localitate: Bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  11. Nume : Enache Georgiana
    Localitate: Iasi, Iasi
    Multe concursuri la tine pe blog! Imi place place place!

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate