Vă puteți abona să primiți postările prin e-mail

4/01/2012

Concurs pe BOOK BUZZ

10 comentarii:

  1. ioana alexandra1 aprilie 2012, 11:17

    multumim ca ne-ai spus:)

    RăspundețiȘtergere
  2. vad ca sunt concursuri noi. Incepeti luna cu bine...

    RăspundețiȘtergere
  3. hey , nu trebuia sa se termine concursul de fidelitate aseara?

    RăspundețiȘtergere
  4. Da s-a finalizat. Castigatorul va fi anuntat in saptamana care urmeaza.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc pentru ca ne-ai anuntat. Cred ca o sa particip.

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna, va invit si eu la primul meu concurs ce are ca premiu cartea Chimie Perfecta
    http://elkosta-books.blogspot.com/2012/04/primul-meu-concurs.html

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt din ce in ce mai multe concursuri pe bloguri. Multumim de anunt!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumim de anunt Claudiu!!! Cred ca o sa particip, chiar daca am cartea Chimie Perfecta,.... Nascuta la miezul noptii imi face cu ochiul.

    RăspundețiȘtergere
  9. am aflat prea tarziu de concurs, alta data voi fi prima

    RăspundețiȘtergere
  10. deabea acum am aflat de concursul asta si imi pare rau ca nu l-am vazut la timp, as fi participat si eu. oricum felicitari castigatorului!

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate