Vă puteți abona să primiți postările prin e-mail

3/01/2012

Concurs pe pagina de Facebook Carti Alese

Ce am de oferit de la Editura Nemira
 Pentru a participa trebuie să faceți o poză cărții preferate, să-mi trimiteți poza pe e-mail împreună cu numele vostru complet. 
Aștept pozele voastre până pe 9 Martie 2012.
De pe 10 Martie pozele voastre vor fi postate pe pagina de facebook Cărți Alese, poza cu cele mai multe like-uri va fi câștigătoarea pachetului de mai sus.
*NOTĂ*
Persoanele care vă dau like-uri la poză trebuie să dea like și paginii Carti Alese,ca like-ul să fie valid!
Concursul se încheie pe 16 Martie 2012 Ora 19:00

@Carti Alese

9 comentarii:

  1. Uuu:> Interesant, succes participantilor!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. wow! puterea celor 6....seria ,,eu sunt numarul 4" are o continuare...

    RăspundețiȘtergere
  3. Mult succes tuturor si eu zic ca merita concursul la ce carti are:>

    RăspundețiȘtergere
  4. ioana alexandra5 martie 2012, 14:49

    categoric merita, numai ca eu nu "lipici" la like-uri, ca sa spun asa:)) deci ii las pe altii:D
    succes participantilor!

    RăspundețiȘtergere
  5. sooper interesant ,pacat ca nu prea am nici o legatura cu facebook

    RăspundețiȘtergere
  6. Si votarea pe FB cand se termina?

    RăspundețiȘtergere
  7. @Djkosta

    Cum scrie si in postare, pe 16 Martie ora 19:00.

    RăspundețiȘtergere
  8. Pff,tocmai acum am aflat de concurs :).
    Maybe next time :D
    Succes participantilor!

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate