Vă puteți abona să primiți postările prin e-mail

5/09/2011

Nou in biblioteca

18 comentarii:

  1. WOW!!! Stephen King.....genial!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce diferenta de format... Stii cam cand imi ajunge JV6 daca am ales prin posta? o_O

    RăspundețiȘtergere
  3. Shephen King si JV imi fac cu ochiul. App...Multe carti in biblioteca ta. Lecturari placute. (^_^)

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai zilele astea ar trebui sa+ti ajunga!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai cateva carti in biblioteca!<3
    Eu inca astept JV6, desi am comandat-o prin curier...

    RăspundețiȘtergere
  6. super....vreau si eu carti noi in biblioteca :((

    RăspundețiȘtergere
  7. @Shit of Life ;X te inteleg, si eu, dar pe langa as vrea si o biblioteca :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Trebuie sa primesc si eu JV...Sa-mi spui si mie parerea ta despre "La asfintit"(dupa ce o citesti :D)

    RăspundețiȘtergere
  9. Super carti! Asteptam parerea despre ele dupa ce le citesti.

    RăspundețiȘtergere
  10. ioana alexandra9 mai 2011, 21:12

    super carti!

    RăspundețiȘtergere
  11. si mie trebuie sa`mi ajunga VD^^ :x
    cred ca e superba:x

    RăspundețiȘtergere
  12. Claudiu..vreau o poza cu toata biblioteca ta...:))
    Sa pot saliva putin:))

    Chiar astept o poza:D

    RăspundețiȘtergere
  13. s. king? umbli la finetzuri claudiu.....

    RăspundețiȘtergere
  14. @mmada

    Pai nu stiu, cu timpu o sa fac o poza, daca vrei neaparat :).

    RăspundețiȘtergere
  15. ce carte ai acolo in spate de Traci...?

    RăspundețiȘtergere
  16. ioana alexandra29 martie 2012, 16:25

    Jurnalele Vampirilor o am si eu, dar inca n-am citit-o

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate