Treceți la conținutul principal

Concurs oferit de editura Leda!

Image and video hosting by TinyPic

Editura Leda va ofera doua volume din seriile: Sange albastru si Vampirii din MorganVille!

Ca sa castigati trebuie sa lasati un comentariu, in care sa-mi spui de ce iti place Editura Leda, care este cartea ta preferata si de ce?
Cel mai bun raspuns castiga o carte ( Casa de sticla/Sange Albastru)

Vor fi doar 2 castigatori!

Perioada concursului: 26 octombrie-5 noiembrie!

Sange Albastru

de Melissa de la Cruz

Vampirii s-au asimilat rapid în Lumea Nouă. Au câştigat puteri, averi şi influenţe uriaşe, devenind elita Noii Lumi – faimoşii “Sânge Albastru” ai societăţii americane. Ei au jurat că statutul lor de nemuritori va rămâne un secret păstrat cu sfinţenie. Şi au păstrat acest secret vreme de secole.

Dar acum, în high-life-ul fascinantului New York, frânturi de adevăr au început să iasă la iveală. Schuyler Van Alen este elevă la o şcoală particulară de elită. Brusc, când împlineşte cincisprezece ani, pe braţe începe să îi apară un ciudat mozaic de vene albastre. Pofte nestăpânite care o fac să jinduiască la carne crudă pun stăpânire pe ea şi tot mai des are flashbackuri cu scene ce vin din timpuri străvechi. Apoi o colegă de şcoală este descoperită moartă… un trup secătuit de sânge. Schuyler nu mai ştie ce să creadă. Legendele cu vampiri să fie oare adevărate…?


Încărcată de folclor vampiresc şi plasată în lumea plină de glamour a celor tineri, bogaţi şi puternici din inima New Yorkului, Sânge Albastru deschide o nouă serie ce aşteaptă să fie devorată de fani!


Casa de Sticla

de Rachel Caine

Morganvilleun oraş care mi s-a părut cumva familiar. Unde am mai întâlnit aşa ceva? Un oraş în care domnea liniştea, ordinea şi disciplina. Şi curăţenia! Intr-un fel. Nu vedeai un afiş lipit pe stâlpi, nu vedeai cerşetori. Oamenii nu prea umblau pe străzi decât pentru cumpărăturile strict necesare, grăbiţi, tăcuţi şi fără să se uite la cei care treceau pe lângă ei, fie pe jos, fie cu maşina – şi mai ales când aceasta era o limuzină neagră, cu geamuri fumurii, în care era câte unul dintre EI – şi, oricum, nu după o anumită oră, când se dădea stingerea, iar lumina de pe străzi era ca şi inexistentă… Un oraş în care oamenii legii (indiferent cum se vor fi numit) vegheau destul de (inter)activ ca lumea să respecte ordinea şi disciplina şi, în mod vădit, lucrau pentru EI. Ţineau evidenţa strictă a tuturor celor din oraş - străinii erau dubioşi şi trebuiau supravegheaţi îndeaproape -, din fiecare casă, şi verificau ca să se asigure că toată lumea „se face utilă” comunităţii şi nu creează probleme. Cei care „creau probleme” dispăreau pur şi simplu. Iar despre cei dispăruţi nimeni nu mai auzea nimic, şi nici nu se mai vorbea. Puteai să pleci sau să fugi, dar „afară” trebuia să uiţi cu totul de Morganville şi chiar uitai, spre binele tău, fiindcă altfel o sfârşeai rău. Totul se desfăşura cu îngăduinţa şi conform celor stabilite de EI. Albul era alb şi negrul era negru, sau invers, în funcţie de cum hotărau EI. Dacă stăteai în banca ta, îţi luai serviciu, îţi întemeiai o familie, făceai copii şi-ţi vedeai de treburi (punându-ţi ochelari de cal) beneficiai de „protecţia” LOR. Ah, şi uitasem: un oraş în care exista un singur post de televiziune.

O atmosferă de teroare surdă, un bun cadru pentru un thriller fantastic, nu?



Spor la scris si citit ;)!

Comentarii

  1. Imi place editura Leda deoarece ritmul de aparitie al volumelor(sau seriilor)este foate rapid,faptul ca exista o legatura intre cititor si editura si prin faptul ca preturile sunt foarte bune.Cartea mea preferata este Juramant de sange,deoarece mi-a placut atat de mult ca o zi inteaga nu m-am miscat doar ca sa vad cum se termina.

    RăspundețiȘtergere
  2. mda....frumos concurs!....dar LEDA stiti ce inseamna?? Lebada= Swann..?da....de aceea sunt atat de frumos prezentate cartile....cand pui mana pe ele, le atingi cu sfiala, ca si cum ai putea sa murdaresti paginile, iar de acolo de pe raftul de sus unde sunt frumos randuite iti atrag atentia de fiecare data cand treci...,,suntem frumoase..!" si asa si este. Sunt frumoase in exterior si in interior... Va urez bafta la concurs! Merita!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place editura Leda pentru ca ofera niste carti superbe si faptul ca exista blog-ul unde admin-ul raspunde tuturor si ne spune ce carti urmeaza sa fie lansate. Copertiile cartilor sunt extraordinare si chiar daca pare ceva aiurea imi place enorm de mult semnele de carte de la LEDA.

    Cartea mea preferata este Atingerea Umbrei, volumul trei din seria Academia Vampirilor. Este cel mai tare volum al acestei serii, desi am citit volumul a 4-lea, Juramant de sange. Acest al 3-lea volum este mai superb, prin povestea pe are o prezinta, descrierea cu care este prezentat atacul de la Academia Vampirilor si cum isi unesc fortele Rose si Cristian si lupta impotriva strigoilor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place editura Leda pentru ca este una dintre singurele care traducere cele mai bune carti despre vampiri si lucruri stranii. Imi place foarte mult ca ei stiu sa ne ofere cele mai bune carti,se ocupa de cumparatori aparte si stiu cum sa ne atraga atentia cu cele mai bune carti

    Cea mai superba carte de la aceasta editura este: Invocarea .Mi-e mi-a placut enorm carte pentru ca autorul stie cum sa te tina pe jar,nu mai poti pune jos cartea daca te apuci sa o citesti.Mi-a placut la ea felul in care Chloe isi exprima sentimentele si mi-au placut enorm toate detaliile despre aceasta carte.

    RăspundețiȘtergere
  5. De ce imi place editura Leda? In primul rand, este singura editura din Romania care tine cont de parerile publicului, le ia in considerare si este de asemenea foarte deschisa: Nu are secrete si atatea tam-tam-uri ca alte edituri.
    In al doilea rand, pe langa faptul ca scoate niste carti foarte frumoase, cu o grafica a copertii de invidiat( majoritatea cartonate) + semn de carte, acestea au un pret foarte accesibil. Sincer cine mai face reducere de 25% la aparitia unei carti? Si suporta si taxele postale sau curieratul? Nemira poate. Dar ea da doar 20% reducere la precomnanda si are taxe postale neasigurate.
    In al treilea rand, intr-o serie, editura Leda scoate cate un volum la o luna- o luna si jumatate distanta, ceea ce e super, fata de alte edituri( nu dau nume) care scot cate un volum la distanta de 1 an. Si mai au si un blog foarte tare, in care admin-ul lamureste pe fiecare la intrebarile sale+ ca ne tin la curent cu o multime de informatii interesante.
    In concluzie, Editura Leda IS THE BEST!

    Am foarte multe carti care mi-au placut de la ei, mai ales ca le-am citit mai pe toate urban fantasy. Dar printre cele mai frumoase se numara: seria Academia Vampirilor, Jurnalele Vampirilor, dar si renumita carte " Nu plange sub clar de luna". O carte care mi-a placut la nebunie din colectia Thriller a editurii a fost : Nu-i timp de ramas bun( exceptionala).

    RăspundețiȘtergere
  6. editura leda este singura care alege cele mai bune carti cu vampiri ..
    bine realitate atat din punct de vedere calitativ dar si ca design.
    prima data cand vezi o carte te uiti la coperta ...dupaia la continut.
    reuseste sa faca coperti exceptionale atragan cititorul.inclusiv pe mine .
    cand vad o carte care ma atrage..o cumpar...de cele mai multe ori de la leda .
    ma bucur ca avem in Romania o editura care merita toate laudele.

    felicitari

    PS: nu zic astea pentru nu stiu ce premiu,.. este un mod de a arata interesul,dragostea si admiratie pentru aceasta editura minunata

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am mai gasit demult carti care sa ma pasioneze la fel de mult cum o fac cele traduse de Leda.Cartile au preturi foarte bune in comparatie cu alte edituri , iar Leda traduce printre altele , carti pentru adolescenti, iar eu sunt o adolescenta si le ador. M-a surprins , nu auzisem prea mult de Leda inainte de Vampirii Sudului, dar dupa am ajuns sa devorez carte dupa carte.
    Preferata mea este Seria Academia Vampirilor, de Richelle Mead. Dintre toate cele 4 carti aparute momentan (in Romania), preferata mea este a 3-a, Atingerea Umbrei.E greu sa explic de ce ador cartea pentru ca nici nu stiu cu ce sa incep. Ador fiecare cuvant din ea. Povestea m-a prins in mrejele ei imediat ce am citit primele pagini. Mi-a fost greu sa astept sa fie traduse cartile si inca imi e, dar de indata ce am citit-o pe a 3a mi-a fost greu sa cred ca va exista vreodata vreo carte care sa-mi placa mai mult. Sunt uimitoare legaturile ce se creaza intre personaje si cum povestea de dragoste dintre Rose si Dimitri se intensifica, iar sfarsitul da o totala intorsatura a situatiei. E genul de carte care te face sa vrei mai mult. Eu una nu am mai putut sa o las din mana. O recomand tuturor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu ma asteptam ca editura Leda sa traduca atat de multe carti populare in strainatate si la diferente atat de mici. Am inceput sa citesc primul volum din Fortele Raului Absolut de Kelley Armstrong in limba engleza si la foarte scurt timp am aflat ca apare nu numai primul volum dar si al doilea din serie in Romania. Insa ultima mea obsesie este Vampire Diaries (Jurnalele Vampirilor) de L.J. Smith a carei volume au aparut incredibil de repede. Oricum, felicitari si pentru Academia Vampirilor, Vampirii Sudului, Sange Albastru, Vampirii din Morganville...mult prea multe titluri bune din seria paranormal romance.

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place Editura Leda pentru ca este printre putinele editurii care fac o traducere impecabila, dar si pentru ca aceasta editura ofera o varietate de carti pe toate subiectele, si mai ales carti ce tin de fantezie, de paranormal, supranatural, carti pe care alte edituri le evita. Cartea mea preferata de al editura Leda sau mai bine izs cartile mele preferate sunt Jurnalele Vampirilor de L.J. Smith/. Imi place aceasta serie datorita povestii de dragoste extraordinare si tot odata imposibile pe care o prezinta, dar mai ales pentru subiectul ei in general: doi frati care msunt dusmani si lupta pentru iubirea aceleiasi fete. Si elementul picant... acestia mai sunt si vamipri si trebuie sa treaca prin tot felul de pericole din aceasta cauza. O carte superba si preferata mea mai ales ca e cu vampiri. ador cartile si fileme cu vampiri.

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna.

    De ce imi place Editura Leda. Un raspuns simplu, tipareste carti si autori celebri, cartile sunt noi, plus de asta iti ofera posibilitatea de a precomanda cu o reducere de pret, ceea ce conteaza enorm de mult, ptr mine cel putin. Esti anuntat pe mail cand a aparut un volum nou, sau ce se pregateste. In fiecare zi ma uit pe blog si pe forum sa vad ce mai este nou. Colaborarea este foarte buna, am dat mail cu ce carti vor mai aparea, un raspuns foarte rapid, oameni extraordinari.
    Carte preferata, ar fi Seria Jurnalele Vampirilor, De ce? Ehhe aici ar fi foarte multe de spus.. cred ca majoritatea stiu de ce...... Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  11. De ce imi place editura Leda?Simlu,deoarece au carti pentru toate varstele si titluri foarte bune.Cartea preferata de la acesat editura ar fi Jurnalele Vampirilor.

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi place editura Leda deoarece este una dintre cele mai bune edituri din Romania. Spun asta, fiindca pana acum nu am vazut nici-o editura care sa tina atat de mult cont de parerile cititorilor si sa fie atat de comunicativi cu noi.
    In al doilea rand este o editura care nu face nici-o greseala iar copertile cartilor lor sunt pur si simplu geniale.
    Un alt lucru care-mi place la aceasta editura este multitudinea de carti pentru adolescenti, atat de geniale, pe care le-a publicat si le va publica. Fata de alte edituri, Leda se remarca si prin ofertele generoase si prin reducerile cu care ne ajuta sa ne potolim setea de lectura.

    Nici macar nu stiu ce sa aleg dintre cartile minunate pe care le-a publicat aceasta editura. Mi-au placut Invocarea din Seria Fortelor Absolut, Nu plange sub clar de luna, Jurnalele Vampirilor si multe altele. Una care chiar m-a impresionat profund este Cartea Cimitirului, o carte care are de toate: suspans, o poveste extraordinara si supranatural.

    In concluzie vreau sa multumesc editurii si blogului pentru aceste carti si pentru sansa pe care ne-o ofera.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ma scuzi. Te rog sterge ultima parte a comentariului meu fiidca nu am fost atenta si de fapt cartea e de la Nemira. Inca o data scuze si sterge si comentariul asta dupa-aceea.

    RăspundețiȘtergere
  14. Interesant concurs:D.Pacat ca l-am ratat:(

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre finalul Serialului The Vampire Diaries

Cu fiecare serial care se sfârșește mă simt din ce în ce mai secătuit de tinerețe, pentru că serialul de față am inceput să-l urmăresc încă de la primul sezon. Aveam de gând să public această postare exact după ce am vizualizat live episodul, dar nu am reușit să o finalizez din pricina tuturor sentimentelor pe care mi le-a transmis acest episod. Cu acest ultim episod pot confirma că ne-am întors la emoțiile primelor sezoane de aur. Micul joc oferit de Katherine și întoarcerea ei în serial ca antagonistă, pe care nu ai cum sa nu o îndrăgești și s-o urăști în același timp, l-am așteptat de foarte mult timp. Surpriza este că episodul nu a fost previzibil. Nu cred că sunt singurul care bănuia că Bonnie va muri, însă creatorii au ales altceva. Bonnie si-a regăsit încrederea și a salvat orașul împreună cu un alt personaj care a ademenit-o pe Katherine direct în bătaia flăcărilor iadului. Cred că replica ,,fight, love" a lui Enzo ne-au trezit sentimentele, iar când am

O serie de evenimente nefericite 1: Înneguratul început de Lemony Snicket Recenzie

Puteți comanda  romanul    de pe  Librăria Online Libris . Găsiți multe  c ărți de beletristică   și aveți transport gratuit acum dacă comandați de cel puțin 30 de lei, dacă nu, plătiți doar 4,99 de lei transportul. „Dacă vă plac poveștile cu final fericit, atunci poate ar fi mai bine să vă apucați de altă carte. În aceasta, nu doar că lipsește finalul fericit, dar nu există nici măcar un început fericit, iar între început și sfârșit sunt puține momente fericite.      O serie de evenimente fericite este o serie de cărți,care te surprinde de la început prin tonul și avertismentul din incipit. Înneguratul început ne introduce în lumea conturată de narator care ne prezintă de la bun început că aceast univers nu va fi unul cu un final fericit și că dacă suntem învățați cu o astfel de poveste, ar trebui să ne oprim din citit și să ne apucăm de o altă carte. Pe mine acest lucru m-a intrigat și mai mult și am riscat, asumându-mi acest avertisment.     Primul volum al seriei începe

De ce mă întrebați?

      Într-adevăr, lumea a luat-o razna și iubirea stă ascunsă printre colțurile lumii, de parcă existența ei ne-ar consuma. Putem fi de acord cu faptul că iubirea nu-i ușoară și că perioada dragostei este nedeterminată, dar dragostea nu este o știință sau vreo boală cu toate că ne putem scrie fiecare o rețetă când apar simptomele: fluturi în stomac, vise, atingeri și priviri pătrunzătoare. Reveria este benefică, dar nu visând la iubire ajungem să avem parte de ea, ci acționând.         Problema oamenilor din prezentul nostru este că nu mai acționează, oamenii nu mai speră și uneori ajung chiar să nu mai viseze. Nu condamn în totalitate această întorsătură pentru că adevărul este în fața ochilor noștri. Chiar și profa mea genială de latină mi-a dat dreptate, când am avut de făcut încă un eseu despre al 99-lea scriitor latin, care vorbea despre iubirea lui. Analizând fragmentele operei, mijloacele stilistice și sentimentele dăinuitoare, am ajuns să termin eseul mai spre seară. Citi