E usor sa te iubesc de Tammara Webber Recenzie

Un trandafir, oricum îi spui, exhală același scump parfum...
-Romeo și Julieta de William Shakespeare.

Jacqueline (Jackie) este o studentă care trece printr-o situație șocantă. După o relație de trei ani împreună cu Kennedy, acesta s-a hotărât s-o părăsească, devenind din ce în ce mai vulnerabilă. Fără vreun chef pentru petrecerile studențești, aceasta este târâtă de colega ei de cameră Erin, la o petrecere de Halloween. La întoarcere, Jackie este atacată în propria mașină. Atacatorul care încerca s-o violeze era Buck, un băiat popular din facultate. Norocul lui Jackie a fost Lucas, un băiat care a fost în locul potrivit, în momentul potrivit. Lucas este cel care o salvează și ar putea să-i schimbe viața. Prima greșeală a ei a fost că după acest atac, nu a sunat la poliție, iar individul a rămas în libertate.
Jacqueline încearcă să treacă peste acest moment și să găsească din nou iubirea. Doar că adevărata iubire nu se găsește așa ușor. În încercarea ei de a reveni la realitate, ea trebuie să înceapă de jos și asta înseamnă să recupereze un curs la care n-a mai fost două săptămâni, printre care nici la examen. Cel care o ajută să recupereze este Landon, dar în timp ce flirtează cu el, Lucas -salvatorul ei- este tot timpul prin preajmă și își pune un semn de întrebare când se gândește la identitatea lui. Iar pericolul din campus nu s-a diminuat, s-a agravat. Băiatul popular lovește din nou și de data aceasta reușește...

"Întotdeauna avusesem o părere proastă despre jocurile la care se dedau oamenii în obținerea dragostei -sau a următoarei relații. Toată povestea era o competiție pentru a vedea cine putea ajunge și cât de departe, iar eu nu reușisem niciodată să-mi dau seama dacă era vorba mai mult de noroc sau de abilitate, ori vreo combinație tainică între astea două. Oamenii spuneau rareori ce gândeau sau dezvâluiau ce simțeau. Nimeni nu era sincer."

"Erin: O să rupem în bătaie niște tipi în costume de-alea mari și pufoase!!! Întotdeauna mi-am dorit să-i dau un șut unui tip de să-i sparg ouăle. Acum pot s-o fac fără să fiu acuzată!
Eu: Ești bolnavă.
Erin: Pledez vinovată. :)"
[ :)) ]

Romanul E ușor să te iubesc abordează un subiect real, șocant și poate fi o lecție de viață pentru multe femei. Jackie învață din această experiență că ceva împotriva voinței cum ar fi violul, trebuie pedepsit. Romanul tratează tema iubirii, este evident că și inițierea. Toată cartea a fost un tablou contemporan a ceea ce se poate întâmpla unor tinere și ce trebuie să facă pentru a riposta. Cum spuneam, romanul se bazează pe învățatul din greșeli, aproape fiecare personaj greșește cu ceva. Unele personaje sunt de admirat, altele nu sunt, ba chiar poți să le urăști fără milă. Kennedy, fostul iubit al lui Jackie este o persoană slabă, neinițiată și imatură. Buck este un superficial popular, un personaj îngrozitor și irațional. Lucas este cel mai bun exemplu de așa da când vine vorba de greutățile din prezent pe care le-a avut. O să aflați mai mult citind cartea. Mi-a plăcut că această carte face posibilă comunicarea cu personajele episodice. Ce-i drept nu mi-a plăcut că unele lucruri au fost grăbite și aici mă refer la relația personajului principal cu Lucas. Mi-a plăcut scena din final pentru că a fost una victorioasă. Plină de mister și cu un parfum contemporan, bestseller-ul vă captivează prin subiect și mesaje.

Titlu: E ușor să te iubesc
Autor: Tammara Webber
Editura: Epica